کد مطلب: ۲۱۲۴۱۶

پیش‌بینی ارز، بورس، طلا و مسکن در سال ۱۳۹۷

کدام بازار در سال ۹۷ سودآور است؟

کدام بازار در سال 97 سودآور است؟

تجارت‌نیوز همراه با ماهنامه «بورس امروز» بسته جامعی از چشم‌انداز بازارهای سرمایه‌پذیر -بازار مسکن، بورس، طلا و ارز- در سال 97 را تهیه کرده‌اند، که می‌تواند یک پاسخ مختصرومفید و البته کارشناسی به پرسش‌های شما باشد.

سال 97 دلار به چه قیمتی می‌رسد؟ اوضاع بورس چه می‌شود؟ مسکن رونق پیدا می‌کند یا دوباره به خوابی عمیق می‌رود؟ آینده طلای جهانی و سکه چه می‌شود؟

همیشه اواخر سال و ابتدای سال جدید، بازار پرسش‌ها از شرایط سال پیش‌ِرو و پیش‌بینی‌ها و گمانه‌زنی‌های اقتصادی داغ می‌شود.

سال 1396 با همه اتفاق‌های خوب و بد اقتصادی، و همه سودها و ضررهایش رو به پایان است و الان همه چشم‌ها به سال 97 دوخته شده:

سرمایه‌گذارها می‌خواهند فرصت‌های تازه را پیش از دیگران کشف کنند. مدیران بنگاه‌ها می‌خواهند بدانند چه استراتژی‌هایی برای سال آینده اتخاذ کنند. و عموم مردم می‌خواهند تصمیم‌های درست اقتصادی برای سال بعدشان بگیرند.

امسال تجارت‌نیوز همراه با ماهنامه «بورس امروز» بسته جامعی از چشم‌انداز بازارهای سرمایه‌پذیر -مسکن، بورس، طلا و ارز- در سال 97 را تهیه کرده که می‌تواند پاسخی مختصرومفید و البته کارشناسی به پرسش‌های شما درباره سال اقتصادی آینده باشد.

در این بسته تحلیلی، کارشناسانی که خود از نزدیک با بازار موردنظر آشنا هستند و در خط مقدم تصمیم‌گیری و تحلیل قرار دارند، پیش‌بینی خود را از وضعیت بازارها در سال آینده اعلام کرده‌اند.

سعید اسلامی بیدگلی، دبیرکل کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران، بازار ارز و فرصت‌های پیش‌رو را بررسی کرده است. میثم کریمی، مدیرعامل کارگزاری بانک رفاه، چشم انداز بازار جهانی و داخلی طلا را ترسیم کرده است. مصطفی امیدقایمی، مدیرعامل گروه مالی مهر آیندگان، از بازار سرمایه و صنایع مهم آن در سال آینده سخن گفته و محسن فاضلیان، مدیرعامل شرکت تامین سرمایه بانک مسکن، تحلیلی از اوضاع و احوال بازار مسکن و املاک در سال 1397 ارائه داده است.

بسته پیش‌بینی بازارهای 97 می‌تواند تصویر واضح‌تری از شرایط چهار بازار پُرتراکنش کشور -ارز، بورس، طلا و مسکن- را برای شما ایجاد کند.

برای مطالعه این بسته تحلیلی به لینک زیر بروید.

پیش‌بینی بازار بورس، طلا، ارز و مسکن در سال 97

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.