کد مطلب: ۶۹۵۷۷۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی بورس امروز / اخباری که برای سهامداران مهم است

پیش‌بینی بورس امروز / اخباری که برای سهامداران مهم است

شاخص کل بورس دیروز کمتر از یک درصد رشد کرد. امروز چند سیگنال برای سهامداران وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند، بورس روند متعادلی خواهد داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شاخص کل بورس دیروز با افزایش یکهزار و ۵۲ واحدی به سطح یک میلیون و ۴۴۵ هزار واحد رسید. امروز چند سیگنال برای بازار وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند که تالار شیشه‌ای، روند متعادل را تجربه می‌کند. بر همین اساس این انتظار وجود دارد که شاخص کل در این روز تا حدودی منفی می‌شود.

قیمت نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا (WTI) در ابتدای معاملات امروز با ۲ سنت افزایش به ۹۳.۰۸ دلار در هر بشکه رسید که بر افزایش قیمت روز جمعه افزوده شد. بهای معاملات آتی نفت برنت با ۲۷ سنت معادل ۰.۳ درصد کاهش به ۱۰۰ دلار و ۷۲ سنت در هر بشکه رسید که نسبت به آخرین جلسه معاملاتی گذشته کاهش داشته است. (سنا)

برخی از کارشناسان عقیده دارند که افزایش ادامه‌دار قیمت نفت می‌تواند تاثیر مثبتی بر روی صنایع مرتبط بورس ایران داشته باشد.

قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: کار واگذاری سهام خگستر، وساپا و ورنا در ایران خودرو و سایپا به انتها رسیده است. دولت ۵ درصد ایران خودرو دارد و ۱۷ درصد سایپا که واگذاری آن ها دو پیش شرط مهم دارد. این شرطها پایان قیمت گذاری دستوری و اجرای نظام راهبردی صنعت خودرو که به نظر می‌رسد تا آخر سال کار دارد.(بیدار بورس)

به نظر می‌رسد با واگذاری سهام این شرکت‌ها اعتماد سهامداران نسبت به بورس و بازار سرمایه افزایش می‌یابد.

تناقض‌های موجود میان ادعاهای اخیر گروسی با روند مذاکرات، نشان می‌دهد که شخص مدیرکل آژانس در حد توان خود، تلاش می‌کند که از حصول توافق جلوگیری کند.(نورنیوز)

با توقف مذاکرات و عدم حاصل شدن نتیجه، می‌توان انتظار تغییر وضعیت بازارهای مالی داشت. کارشناسان عقیده دارند که نتیجه منفی در مذاکرات می‌تواند بورس را به صورت تورمی صعودی کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    متاسفانه شاراک نه تنها سود سال های گذشته رو پرداخت نمی کنه ، به نظر می رسه که سود امسال رو هم که خودش 24 مرداد اعلام کرده ، هنوز پرداخت نکرده . چون نه مبلغی به حساب واریز شده و نه پیامی در این مورد اومده . لطفا پیگیری بفرمایید .