کد مطلب: ۴۸۷۲۴۹

پیش‌بینی بورس امروز ۶ آبان ۹۹ / روند امروز بازار سهام نزولی است؟

پیش‌بینی بورس امروز 6 آبان 99 / روند امروز بازار سهام نزولی است؟

دبروز شاخص کل بازار سهام بیش از ۲٫۵ درصد ریزش کرد و به یک میلیون و ۳۳۶ هزار واحد رسید، اما بازار سهام امروز چگونه پیش خواهد رفت؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، سیامک قاسمی، کارشناس بازار سرمایه درباره بازار امروز گفت: پیش‌بینی روزانه بازار سهام دیگر ممکن نیست اما روند کلی بازار سهام نوسان نزولی است.

او ادامه داد: هیچ‌کدام از سیاست‌ها و سیگنال‌های مثبت کنونی بر بازار سرمایه تاثیر ندارد و دوره ریزش بازار سهام جدا از دوره صعود بازار نیست، همانطور که در دوره صعود بازار سهام تمایلات بازار سهام مثبت بود و به اخبار منفی واکنش نزولی نداشت در دوره نزول نیز، بازار واکنش مثبت به سیگنال‌های مثبت ندارد.

جزییات بیشتر و نظرات مخاطبان درباره روند احتمالی امروز بازار سهام را در گزارش پیش‌بینی بورس 6 آبان 99 بخوانید.

همچنین دنیای اقتصاد پیش‌بینی بورس امروز را در جدول زیر منتشر کرد:

09090

اخبار مرتبط با پیش‌بینی بورس را هر روز ساعت 17 در صفحه پیش‌بینی بورس بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • طاهری سرمور

    بادرود.آخرکدام سیاست ویاکارهادراین مملکت بابرنامه وکارشناسی شده ویاازطرف افرادکاردان وشایسته پیشنهادوطراحی شده وکدام سیاست وکارهای مملکت به درستی پیش رفته تماماالابختگی بوده وهست یعنی بازورپول ومنابعی که داشتیم بدون حساب کتاب پیش رفتیم تاببینیم تاپیش می آیدوالان دیگرآنقدربابی هدفی پیش رفتیم که منابع ونیروهای کاربلدراازدست داده ایم وکاسه چه کنم وگدایی رادست گرفته ایم وبه سراغ تتمه مانده درجیب ملت رفته تاببینیم چه پیش می آیدوخوب است هنوزآمریکا ودشمن راداریم.باسپاس

  • ناشناس

    سازمان بورس و کارشناسان واقعا خسته نباشند. نظارت و تحلیل ها وابسته به انتخابات آمریکا شده. واقعا مرحبا، اون کسی که منتظر آمدنش هستی (بایدن) به رویت نگاه نمی کنه. سه ماهه برای انتخابش بورس را پایین آوردید، از کجا مطمئن هستید پیروز می شه. مگه در ستاد انتخابات بایدن حضور نامحسوس دارید سه ماهه برای ورودش کف می زنید. اساتید ناخوانده بورس، چطوری تحلیل کردید، در عین حالی که قیمت کالاها بالا می رود، می توانید قیمت کالا ها را با انتخاب بایدن کاهشی کنید. حتما تئوری چسبندگی قیمت ها این را گفته!. کاهش شاخص بورس چپاول ثروت مردم و دزدی آشکار است که از حلقوم شما پایین نمی رود. چرا چون بر خلاف روابط اقتصادی صحیح و به صورت دستوری پایین آمده است. پس خوردن این پول حرام است. می توانید برای خودتون حلال کنید ولی سر خدا (اگر دینش را قبول دارید) نمی توانید، کلاه بگذارید. فرقی نمی کنه کی زودتر آمد بیرون، کلاه جایگزین ها را برداشتید. یکی از حرام خواریتان این است که مردم را از اقدام خودتون آگاه نکردید و بورس را نبستید.

  • ناشناس

    جالبه که میلیمتری میاد روی مرز 1300 وای میسته!!! معلومه که مسیر بورس کاملا طبیعی هست و دستوری نیست!!!

  • ناشناس

    ربطی به انتخابات نداره همه سرکاریه مشکل اینه ۸۰درصد سهامداران حرفه ای نیستن به همین خاطر شاخص تا ۷۰۰هزار احتمال داره پایین بیاد

  • ناشناس

    بورس الکی گنده کردن حالا بادش خالی میشه تا ۸۰۰هزار میاد

  • ناشناس

    خدا خیرتون بده بیکارید برید ماشین ملک دلار بخرید

  • ناشناس

    یکی بود میگفت تحریم ها و آم ریک ا هیچ تاثیری روی ما ندارد چون کلا روی ما سوار هستند

  • ناشناس

    کمپین بورس را ببندید راه بیاندازید

  • ناشناس

    خاله بازی بود بورس که نبود

  • ناشناس

    بورس دستوری خودم ناظر بودم که 9999صف فروش بانک. صادرات در عرض یک دقیقه ریخت اگه دستوری نباشد چطور ممکن است من که خودم قید سرمایه موجود در بورس را زدم. ولی گناه افرادی که به نیت افزایش سرمایه برا پیش خونه پول گذاشتن به گردن کیه .دقیقا بورس ایران یک دام برا مردم بیچاره است وگر نه نه صعودش منطقی بود نه نزولش .
    به طرف گفتم نگران نباش در بلند مدت درست میشه گفت حتی اگه پولم سه برابر هم بشود در ضررم
    چون کاش پولم را میدادم یه کالا می خریدم و……………..