کد مطلب: ۴۷۹۶۸۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

۴ پیش‌بینی از بازارهای هفته جدید / خوش‌بینی به بورس و احتمال ارزانی طلا

4 پیش‌بینی از بازارهای هفته جدید / خوش‌بینی به بورس و احتمال ارزانی طلا

هرچند در هفته اخیر تنها بازار با بازدهی منفی بازار سهام بوده اما برای هفته آینده به نظر می‌رسد کارشناسان نسبت به این بازار چشم‌انداز خوشبینانه‌تری دارند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در هفته اخیر بیشترین بازدهی را بازار دلار با 3.7 درصد افزایش داشت. پس از آن میزان بازدهی سکه 3.3 درصد و طلا 2.5 درصد بود. اما بازار سهام به عنوان تنها بازار با بازدهی منفی هفته اخیر بوده است که 5.7 درصد کاهش را تجربه کرد.

با این حال برای هفته آینده به نظر می‌رسد کارشناسان نسبت به این بازار چشم‌انداز خوشبینانه‌تری دارند.

حمید اسدی، کارشناس بازار سرمایه گفته است: هفته آینده بازار سهام دو یا سه روز مثبت است و دو روز را نیز منفی می‌گذراند. نکته مهم این است که اگر بازار شنبه و یکشنبه را پرقدرت و با حجم معاملات بالا شروع کند، احتمالا بازار در هفته کاملا مثبت است.

اما درباره بازار طلا دبیر اتحادیه طلای تهران عنوان کرده است: پیش‌بینی ما این است چنانچه بازار ارز توسط مدیران بانک مرکزی کنترل شود و به ثبات برسد قیمت طلا و سکه نیز در هفته دوم مهر ماه ارزان خواهد شد.

درباره وضعیت بازار ارز نیز سهراب اشرفی، کارشناس بازار ارز بیان کرده است: قیمت دلار تا حد زیادی بستگی به شرایط سایر بازارها دارد از جمله وضعیت بورس در هفته آینده. این چند وقت وضعیت این طور بوده که با مثبت شدن بورس، دلار افزایشی و با منفی شدن آن کاهشی شده است.

درباره بازاری مثل بازار خودرو نیز وضعیت نوسانی از سوی فعالان این بازار پیش‌بینی شده است.

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو گفته است: پیش‌بینی ما برای نیمه مهر ماه این است چنانچه قرار باشد قیمت دلار افزایش یابد قیمت خودروهای داخلی و خارجی گران خواهد شد.

برای مشاهده جزییات بیشتر درباره پیش‌بینی بازار سهام در هفته آینده می‌توانید گزارش « پیش‌بینی هفته بعد بورس » را بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مسعود

    سهامدار تو صف فروش قرار نگیره بورس همیشه سبزه

  • ناشناس

    سلام اوضاع بورس بهتر از 6ماه اول خواهد بود حتی سال دیگه بهتر از امسال خواهد بود اعمال محدودیتهای کرونایی کسری بودجه دولت انتخابات امریکا وانتخابات ایران نشانه هایی از رشد بورس خواهد بود این رو به قطعیت میگم تا انتخابات ایران 1400شاخص تا مرز 3500000میره تمام فاکتورهای بورسی موجوده ترسوها از بورس رفته اند انهایی که قدیمین وانهایی که توضررن موندن دسته دوم تجربه بازار را تواوج وریزش دیده اند وضررهایشان جبران شده عاقلانه تر می اندیشن حسن بورس امسال این بود تعداد زیادی با ساز وکار بورس حتی مبتدیانه اشنا شدن انهایی که شم اقتصادیشان خوب بوده واومدن میموننن واونایی که ضرر کردن باتجربه شدن اموزش تجربی بورس حسن بورس امسال هس مطمن باشین سال دیگه همین موقع پولتون تقریبا 70درصد رشد کرده میگن نه پولتون رو بذارین وبرین سال دیگه بیاین

  • علي

    بازم كارگزاري فارابي عرضه اوليه وسپهر و با وجود ثبت درخواست و موجودي براي بيشماري از سهامدارن خريد نكرد …..!!!!!!!!!!!!!!

  • ناشناس

    هیچ خوش بینی نیس و اصلا وجود نداره و نخواهد داشت

  • ناشناس

    اگه سر وقت میفروختیم بیچاره نمیشدیم الان که در کل ۵۰درصد تو ضرریم فروختن اصلا کار عاقلانه ای نیست خدا از این دولت نگذره مگه مردم کم بدبختی داشتن تو این اوضاع دولت مردمو فریب داد دست تو جیب مردم برد

  • حسن

    به نظر من به خاطر اینکه مردم از بورس عقب نشینی کرده و بی اعتمادی مردم به این بازار باعث شده که یک عده دوباره دست به کار شده میخواهند اعتماد مردم رو جلب کنند و زمینه چپاول دوباره مردم را آماده کنند. ای آگاه باشید که الان بازار حالت طبیعی خودش رو داره .پس گول این حرفها رو نخورید.علی برکت اله

  • ناشناس

    لطفا نگویند چنانچه دلار روند افزایشی داشته باشد قیمت خودرو هم افزایشی خواهد بود،بگویند در هر صورت بازار همه چیز افزایشی خواهد بود چون ما همیشه شاهد بودیم وقتی دلار از ۱۸ تومن به ۱۲۷۰۰نزول کردم بعنوان مثال بازار گوشی و وسایل الکترونیکی و دیجیتال و خودرو همچنان یا ثابت ماند یا افزایشی بود پس لطفاً کمتر وعده وعید واهی به مردم بدید،وقتی به موبایل فروشان گفتم دلار پایین آمده چرا گوشی ارزان نشده با لبخندی ملیح جواب مارا دادند چون نظارتی بر بازار نیست

  • ناشناس

    همش دروغ دروغ دروغ
    هیچ کنترلی نه روی ارز هست نه بورس نه سکه
    بازار بورس همونجور که سود منطقی نداشت
    ضرر منطقی هم نخواهد داشت
    اکثر تحلیلها و سیگنالها هم فقط برای دزدی حقوقی ها بود و بس
    که گرون بفروشن و ارزون بخرن

  • هادی بالا

    خدا نیامرزه اونیکه گفت بیاید تو بورس من حمایت می کنم از تلویزیون.الان زندگیمون رو دو دستی بردن

  • هادی بالا

    از تلویزیون گفتند بیاین تو بورس نگران نباشید .زندگیمونو دو دستی بردن .