کد مطلب: ۵۷۷۱۶۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی بورس ۱۴ شهریور / بازار فردا با مقاومت رو به رو است؟

پیش‌بینی بورس ۱۴ شهریور / بازار فردا با مقاومت رو به رو است؟

امروز بازار سهام با تحرکات مثبت شاخص کل به پایان رسید و شاخص با ۲۰ هزار واحد مثبت در محدوده یک میلیون و ۵۴۱ هزار واحد قرار گرفت. بازار فردا به چه صورت خواهد بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار سهام امروز در اولین روز معاملاتی هفته جاری با روندی صعودی آغاز به کار کرد و با تحرکات مثبت هم به پایان رسید. شاخص کل بورس امروز با ۲۰ هزار واحد مثبت در محدوده یک میلیون و ۵۴۱ هزار واحد قرار گرفت. با توجه به روند بازار امروز ارزیابی کارشناسان از بازار فردا به چه صورت است؟

سلمان بابایی‌زاده، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز درباره بازار فردا گفت: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در حال حاضر با مقاومت یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد رو به رو است و گذر از این محدوده سخت و دشوار است.

وی در این باره افزود: اگر قیمت دلار و نرخ کامودیتی‌ها در بازارهای جهانی افزایشی شود به احتمال زیاد روند صعودی در بازار سرعت بیشتری بگیرد.

بابایی‌زاده می‌گوید: هفته جاری به نظر می‌رسد تقابل عرضه و تقاضا در بازار سهام زیاد باشد البته عرضه‌‎‌ها پرقدرت‌تر نسبت به تقاضا خواهند بود. وی تشریح کرد: در طول هفته جاری بازار باید تا حدی استراحت کند و برخی از سهم‌هایی که رشد ۱۰۰ درصدی را ثبت کردند با میزانی اصلاح رو به رو شوند.

آخرین پیش‌بینی‌های بازار سهام را هر روز ساعت ۱۷ در صفحه پیش‌بینی بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    به نقل پایگاه خبری بازار سرمایه سنا
    رییس سازمان بورس و اوراق بهادار امروز (شنبه ۱۳ شهریور) در مراسم هم اندیشی اکنون شاخص بورس در مدار صعودی قرار گرفته است و در حال رشد است اکنون هم به صراحت اعلام می کنیم بالا رفتن شاخص بورس هم هیچ ارتباطی به عملکرد ما ندارد. با این اتفاق نه عکس یادگاری می گیریم و نه به آن افتخار می کنیم…وی با تاکید بر وجود ریسک در معاملات این بازار اظهار داشت: افرادی که قادر به مدیریت این ریسک نیستند نباید به صورت مستقیم وارد بازار سرمایه شوند و اقدام به خرید و فروش در این بازار کنند.

  • ناشناس

    هیچ مقاومتی در راه نیست..شاخص ۱۶۰۰،به راحتی خواهد گذشت..چون سهامداران ماضرر پارسال کماکان بیش از ۷۰% پرتفو وسهمهاشون منفیه…نوبت سهمهای کوچیک است..که رشد کنند..نفروشید تا پایان سال شاخص ۲۱۰۰ را خواهد زد..تمام تیم اقتصادی دولت در حال راهایی برای رشد بورس وکمک به تولید هستند..صبر

  • ناشناس

    این بورس هم شد محور مقاومت

  • ناشناس

    شاخص سازها در جا خواهند زد …وشاخص هم وزنیها حرکت و جبران جاماندگی…سهمهای کوچیکتان اماده برای میانگین کم کردن هستندبرای نمونه..حآسا..کلر…

  • ناشناس

    به نظر شما فرابورس بفروشم

  • ناشناس

    رشد صد درصدی هم مگه داشتیم ، عجب آدمیه

  • فیروزنیا

    ۱۰۰ درصد اقتصاد کشور را قیمت جهانی تعیین مکند پس اقتصاد وابسته به دلار است ، چه قیمت خودروی را در نظر بگیرید و چه بیل و فرغون همه به نوعی در تولید و یا ساختشان در یک نقطه وابسته به دلار هستند ، مثلا” آهن که در همه چیز کاربرد دارد ، مگر قیمت جهانی ندارد ؟
    آرد مگر قیمت جهانی ندارد ؟ سوخت و لوازم یدکی و پنبه و پارچه و ………….
    همه تابع قیمت جهانی است ، پس دلار به نوعی در تمام صنایع فلذا سهام نقش دارد.
    از این رو در موقع خرید سهام در پی دلاری بودن یا نبودن نباشید و فقط بنیاد سهم و عملکرد هیآت مدیره را مد نظر قرار دهید.
    در مرحلهء بعدی قیمت سهام بستگی به عرضه و تقاضا دارد ، پس اگر هر کس به نوبهء خود سمت تقاضا را تا حد توان تقویت کند در واقع توان دارائی خود را تقویت کرده و به حفظ ارزش آن کمک .
    یا حق

  • ناشناس

    تجارت نیوز کذاب به زودی هک می شود این صفحه

  • سامان

    هیچ نمادی رشد صد درصدی نداشته حتی پنجاه درصدی هم نداشته

  • ناشناس

    فپنتا با ارزش بازاری سه هزار میلیارد تومان شامل شش شرکت سود ساز می تواند ظرف سه ماه بازدهی ۱۰۰ درصدی بدهد ارزش زمین های شرکت بالای ده هزار میلیارد تومان است فورا خریداری کنید که لوله در همه صنایع کاربرد دارد ???