کد مطلب: ۵۰۴۵۳۲

پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۱۶ دی ۹۹

پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۱۶ دی ۹۹

دلار که در روز یکشنبه ۶۰ تومان رشد کرده بود، روز دوشنبه ۱۵۰ تومان افزایش قیمت دیگر را تجربه کرد و به بهای ۲۵ هزار و ۸۵۰ تومان رسید. اما امروز سه‌شنبه، ۱۶ دی ماه قیمت دلار ممکن است چه روندی را در پیش بگیرد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، دلار که در روز یکشنبه ۶۰ تومان رشد کرده بود، روز دوشنبه ۱۵۰ تومان افزایش قیمت دیگر را تجربه کرد و به بهای ۲۵ هزار و ۸۵۰ تومان رسید. اما امروز سه‌شنبه، ۱۶ دی ماه قیمت دلار ممکن است چه روندی را در پیش بگیرد؟

در این مورد اقتصادنیوز گزارش داده که به گفته فعالان، مجموعه اخبار سیاسی در سومین روز هفته بسیار مورد توجه معامله گران قرار گرفت؛ نوسان گیران در کانال اطلاع رسانی تاکید می‌کردند که غنی‌سازی ۲۰ درصدی ایران می‌تواند با واکنش اتحادیه اروپا و آمریکا مواجه شود.

در کنار این، دستور به برگشت یک ناو آمریکایی به منطقه خلیج فارس دیگر خبری بود که معامله‌گران بسیار به آن پرداختند. در اواخر روز نیز نوسان‌گیران بیشتر به توقف یک کشتی کره‌ای در آب‌های خلیج فارس توسط ایران اشاره می‌کردند.

نوسان‌گیران عنوان می‌کردند که چنین خبرهایی نشانه‌هایی از احتمال افزایش تنش سیاسی بودند؛ معمولا زمانی که به بازار چنین احساسی دست دهد، خریدهای دلار و سکه افزایش پیدا می‌کند.

آخرین اخبار از بازار ارز را در صفحه ارز و طلا دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • راوی

    بنظرتون آقایون بی مسعول دیگر بس نیست؟؟
    همین الان که دارم اینو مینویسم قیمت تخم مرغ شانه ای ۴۸تومن