کد مطلب: ۵۱۶۱۱۹

پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۴ اسفند

پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۴ اسفند

به گفته فعالان بازار، هراس معامله‌گران از لغو تحریم‌ها موجب شده است بیشتر در موقعیت فروش قرار بگیرند. پس از سفر رئیس آژانس انرژی اتمی به ایران به نظر می‌رسد این ترس در بین فعالان بازار کمتر شده باشد و ثبات ارزی سناریوی محتمل‌تری از نوسان در این بازار باشد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به گفته فعالان بازار، هراس معامله‌گران از لغو تحریم‌ها موجب شده است بیشتر در موقعیت فروش قرار بگیرند. پس از سفر رئیس آژانس انرژی اتمی به ایران به نظر می‌رسد این ترس در بین فعالان بازار کمتر شده باشد و ثبات ارزی سناریوی محتمل‌تری از نوسان در این بازار باشد.

درباره وضعیت بازار روز گذشته دنیای اقتصاد روایت کرده که به گفته فعالان، هراس معامله‌گران از لغو تحریم‌ها موجب شده است بیشتر در موقعیت فروش قرار بگیرند. روز گذشته برخی کانال‌های خبری معامله‌گران روی این موضوع مانور می‌دادند که جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در اندیشه این است که با کاهش فشار تحریم‌های ایران، توافق هسته‌ای را احیا کند. اگر عامل افت قیمت دلار این گونه انتظارات سیاسی باشد، احتمال برگشت قیمت‌ها با تغییر نوع اخبار وجود دارد. با این حال، عده‌ای از فعالان باور دارند، بازار به اخبار حساس نیست و عامل افت روزهای اخیر نیز سودگیری معامله‌گران از خریدهای پیشین بوده است.

از سوی دیگر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پس از بازگشت از سفر یک روزه به ایران و مذاکره با مقامات ایرانی نتایج این سفر را مثبت ارزیابی کرد و در عین حال گفت: پروتکل الحاقی لغو می‌شود.

طبق گزارش تجارت‌نیوز، دیروز تا پیش از بازگشت مدیر آژانس، قیمت دلار همان روند نزولی خود را ادامه داده بود و به ۲۴۷۰۰ تومان در بازار رسید. این اثرگذاری در بازار طلا نیز قابل مشاهده بود. اما با انتشار اظهارات جدید مدیر آژانس انرژی اتمی به نظر می‌رسد هر دو بازار روند باثبات‌تری داشته باشند و میزان تغییرات آنها محدودتر شود و چه بسا از حالت نزولی به یک حالت باثبات بیشتری حرکت کند.

آخرین نرخ ارز را در صفحه قیمت دلار دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • کورش

    واقعاخجالت نمیکشیدسرمردم رااینقدرکلاه میذاریدوای به حال کشوری که بارفتن وامدن یک نفرمیخواددلارارزان یاگران بشه نظام بخاطربی پولی دست توجیب مردم میکنه چون خرج گروههای نیابتیش رانمیتونه بده

    • ناشناس

      رفیق خدا کنه دلار بشه پنجاه تومن هم من سود میکنم هم آقایون میذارن میرن

  • ناشناس

    ۵ اسفند،ایران از برجام خارج میشه،طرف امریکایی تحریمهارو لغو نمیکنه،
    ساسیت خارجی ایران تغییر ناپذیره،
    دلار اوج خواهد گرفت

    • ناشناس

      خدا از دهنت بشنوه

  • ع

    خجالت هم نمیکشن دلار باید بیاد رو۵هزار

    • ناشناس

      فقط فکر خودتونید

  • ناشناس

    سلام دانشمندان می‌گفتند چندی پیش که اگه یک پروانه در روسیه بال بزنه در چین تبدیل به طوفان میشه حالا فک کنم یکی داخل آمریکا جواب سلام یکی ازمسولان کشور ایران رابدهد دلار شدید تهت تأثیر سقوط قرار میگیره…عجب!!!

  • ناشناس

    مشکل ۲۰۰۰ تومان نیست.مناز روزی میترسم که ریس جمهور بعدی میخواد بگه تو دوره رئیس جمهوری بنده دلار فقط سه برابر شد.نه ۱۰ برابر.باتشکر