کد مطلب: ۴۹۷۹۶۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۲۰ آذر ۹۹ / شوک ارزانی دلار در راه است؟

پیش‌بینی قیمت دلار فردا 20 آذر 99 / شوک ارزانی دلار در راه است؟

قیمت دلار در بازار آزاد امروز به ۲۶370 تومان و قیمت دلار صرافی ملی به ۲۵980 تومان رسیده است. این دو قیمت دیروز 26100 و ۲۵۶۰۰ تومان بود. رشد قیمت دلار درحالیست که به نظر می‌رسد اخبار جدید بتوانند یک کاهش دیگر برای قیمت دلار را رقم بزنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در بازار آزاد امروز به ۲۶370 تومان و قیمت دلار صرافی ملی به ۲۵980 تومان رسیده است. این دو قیمت دیروز 26100 و ۲۵۶۰۰ تومان بود. رشد قیمت دلار درحالیست که به نظر می‌رسد اخبار جدید بتوانند یک کاهش دیگر برای قیمت دلار را رقم بزنند.

اما این خبر چه بوده است؟

شبکه بلومبرگ به نقل از منابع آگاه گزارش داد که جو بایدن قصد دارد در برنامه‌های تحریمی وزارت خزانه‌داری آمریکا بازبینی گسترده‌ای انجام دهد. ایران در دوران ریاست جمهوری ترامپ به میزان زیادی هدف این تحریم‌ها قرار گرفته است.

اخبار امیدوارکننده از خرید واکسن کرونا ، ورود ۳ واکسن دانش‌بنیان‌ ایرانی کرونا به فاز انسانی در دی ماه و پیش‌بینی رشد 2.8 درصدی در سال آینده توسط سازمان برنامه و بودجه سه خبر مهم دیگر امروز بود.

در همین حال حسن روحانی، رئیس جمهور با بیان اینکه ارز را بر مبنای ۱۱ هزار تا ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در بودجه ۱۴۰۰ مدنظر قرار دادیم تا ارزش پول ملی ما بالا برود، گفت: برخی کشورها واکسن ساخته‌اند و ما دیروز تصمیم گرفتیم از یک کشور واکسن خریداری شود، دیشب هم دستور این کار را صادر کردم.

آیا قیمت دلار فردا طبق انتظار عمل خواهد کرد و می‌توان انتظار ارزانی دلار را در آینده داشت؟

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • آرتین

    این مثل قبلیه…..گشایش اقتصادی نباشه….

  • محمدعلی

    تا حالا چند بار خبر زدید دلار ارزان میشه ؟ فکر کنم تا شما خبر کاهش میدید دولت می‌فهمه لج می‌کنه میخواد خودش مردم رو سورپرایز کنه .
    شما هم دیگه خبر کاهش نده ارزون که شد و ارزون موند همه می فهمند …

  • ناشناس

    ملت حمله نکنید واسه خریدن دلار و یورو

  • ناشناس

    اخه چیزی که گرون میشه دیگه ارزون بشو نیس اونم 11تومن بشه اوه اوه .

  • ناشناس

    فک نمیکنم ارزون شه عمرا

  • ناشناس

    اخ جوووووووون از این بهتر نمیشه

  • ناشناس

    دوباره نزدیک انتخاب شد. مردم را با ارزانی، خام می کنند. مثل فنر که فعلا فشارش میدی، ظاهراً کوتاه میشه، رای که اوردند، فنر یکدفعه رها میشه. بنگ!! کلی وعده معیشت، رفع تحریم و …بعد همه چیز روز از نو. کسی که فقط به فکر قدرت و ثروته، قطعا به فکر مردم نیست. کسی که دنبال مال دنیا نیست، می تونن امانت دار ثروت ملی کشور باشه. اقتصاد، با وعده و دستور درست نمیشه. چقدر جوان با هوش داریم که می‌توانند از منابع ملی خودمون، اقتصاد مون را شکوفا کنند. چقدر بهشون بها میدند. چرا تو کشتی سازی، موشک، رویان…پیشرفت کردیم؟ ولی جاهای دیگه نمیتونیم؟ چون اینجا مدیریت درست نیست. نخواستن نتوانستن است.

    • ناشناس

      دقیقا

  • ایرانی

    خودمون به خودمون گل میزنیم بابا هر دروازی که روبه روته دروازه هریف نیست که چشمامونو باز کنیم

  • ایرانی

    سلام ……..

  • ناشناس

    خدا کنه دلار بشه زیر ۱۰ هزار تومان . به جای کرونا این دلال سکه و ارز بستری کنند . این دلال پدر مردم در اورده . مخصوصا مدیران بی لیاقت . دلار و سکه کار خودشونه همه چی دست خود دولته بقیه بازیچه هستند