کد مطلب: ۴۹۳۵۹۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۳ آذر ۹۹ / دلار در کانال ۲۵ هزار تومان باقی می‌ماند؟

پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۳ آذر ۹۹ / دلار در کانال ۲۵ هزار تومان باقی می‌ماند؟

قیمت دلار صرافی ملی امروز به ۲۵۴۵۰ تومان و قیمت دلار در بازار آزاد به ۲۵۷۵۰ تومان رسیده است. روز گذشته این دو نرخ به ترتیب ۲۵۹۵۰ و ۲۶۰۵۰ تومان بود. آیا فردا دلار همچنان نزولی می‌ماند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار صرافی ملی امروز به ۲۵۴۵۰ تومان و قیمت دلار در بازار آزاد به ۲۵۷۵۰ تومان رسیده است. روز گذشته این دو نرخ به ترتیب ۲۵۹۵۰ و ۲۶۰۵۰ تومان بود. آیا فردا دلار همچنان نزولی می‌ماند؟

کاهش سرعت تورم ماهانه، تمدید معافیت عراق از تحریم برق ایران و پیش‌بینی ارزانی طلا، سه سیگنالی بودند که روز قبل پیش‌بینی می‌شد بتوانند با اثرگذاری در بازار ارز روند قیمت دلار را نزولی کنند. حال گزارش آژانس درباره راستی‌آزمایی برنامه هسته‌ای ایران را هم باید به این عوامل اضافه کرد.

درباره پیش‌بینی قیمت طلا نیز رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران به تجارت‌نیوز گفته است: پیش‌بینی می‌شود قیمت طلا تا فردا روند با ثباتی داشته باشد. توصیه ما به مردم این است فعلا طلا نخرند تا بازار به روال عادی باز گردد.

با این چهار سیگنال اقتصادی و سیاسی به نظر می‌رسد روند نزولی قیمت دلار نزولی باشد. آیا بازار ارز در فردا نیز به مانند امروز طبق انتظار عمل خواهد کرد؟

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    کاهش حتمی و چشمگیر قیمت ارز رو داریم اما باشیب ملایم به این چند نشانه . برگشت به برجام ، شکسته شدت فشار حداکثری روی ایران و کشورهای دیگه . برگشت پولهای بلوکه شده ، واکسن کورنا و به تبعه آن سقوط آزاد قیمت طلای جهانی و سعود قیمت نفت به ۸۰دلار و راه افتادن اقتصاد جهانی ، وافزایش فروش نفت کشور و برگشت کشورها به بازار داخلی همه این نوید رو خواهد داد که ارزان خواهد شد اون هم به طور حتم ‌. به قشر مرفه کاری نداریم فقط یک توسعه به قشر متوسط و ضعیف که پسنداز خود رو تبدیل به طلا و ارز و خودرو کردن زودتراقدام به فروش بکنن تا بیشتر از این ضرر نکنن وگرنه برای قشر مرفه مشکلی پیش نمیاد چون سود کلان رو بردن .

    • ناشناس

      این حرفهاتون تا چقدر صحت دارن اخه یه بنده خدا از من طلا برده بود قرض الان مجبور شوده چند میخواد بخره اگه واقعا میاد پایین بگم نخره چون واقعا خودمم دلم نمیاد این همه ضرر کنه

  • نیما

    تا دو سه سال آینده بین ۲۰ تا ۲۲ در نوسان است.

  • علیرضا

    سلام انشاءالله، دلار تو این 50 روز زیر 20 میاد، برادرا من خبر موثق دارم

    • F.m

      سلام واقعا خبرتون موثق؟یعنی تا4ماه اینده طلا بالا نمیره من مقداری طلا خریدم الان دارم ضرر میکنم میخوام بدونم نگه دارم یا بفروشم