خبر مهم:

کد مطلب: ۴۶۰۸۴۲

اولین جزئیات از بورس دوشنبه / شاخص کل آماده یک رکوردشکنی دیگر

اولین جزئیات از بورس دوشنبه / شاخص کل آماده یک رکوردشکنی دیگر

در مرحله پیش‌گشایش امروز بازار سهام، تشکیل صف‌های خرید سنگین در نمادهای سه گروه پالایشی، خودرویی و بانکی نشان از شروع سبز دیگری برای بورس دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در مرحله ثبت سفارش در پیش‌گشایش بازار سهام روز دوشنبه ۱۶ تیر ماه، مجددا تقاضا برای خرید سهام بالا رفته و همین موضوع موجب تشکیل صف‌های خرید در بسیاری از نمادها به خصوص سه گروه خودرویی، بانکی و پالایشگاهی شده است.

Capture

در مرحله پیش‌گشایش سه نماد وبصادر، شپنا و خگستر بیشترین حجم صف خرید را دارند و در طرف عرضه نیز چکاوه، پارند و چکاپا با فشار عرضه شدیدی در صف فروش مواجه هستند.

بورس در حالی از دقایقی دیگر معاملات امروز خود را آغاز می‌کند که در روز گذشته شاخص کل با وجود شروعی ناامید کننده و منفی در پایان با بیش از ۳۰ هزار واحد افزایش به کار خود خاتمه داد. همچنین از امروز قرار است محدودیت دامنه نوسان ۱۰ درصدی برای صندوق‌های بورسی اعمال شود. روز گذشته صندوق بورسی دارا یکم با افتی ۱۷ درصدی به کار خود پایان داد.

در جریان معاملات امروز نمادهای سیتا و دارا یکم از ساعت ۱۲ و ۳۵ تا ۱۳ و ۴۰ و نمادهای خودرو و خساپا از ساعت ۱۳ و ۴۵ تا ۱۴ و ۵۰ معامله خواهند شد. همچنین در پایان معاملات امروز نمادهای والبر، خنصیر و قمرو به دلیل برگزاری مجمع عمومی عادی یا فوق‌العاده متوقف خواهند شد. این در حالی است بر اساس پیش‌بینی یک کارشناس بورسی امروز اصلاحی را در بازار شاهد نخواهیم بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • محمد

    الان چرا از سود آریا کم شده؟

    • ناشناس

      دوست عزیز در تارخ ۹ تیر ماه مجمع داشته و سود نقدی تقسیم کرده که بعد از بازگشایی مجمع از قیمت سهام کاسته میشود در واقع سود سهام شما با احتساب سود نقدی تغییری نکرده و همچنان افزایشی است عرضه های اولیه سود خوب و طولانی دارند گرچه این روزها اکثر سهام چنین هستند آنها را ارزان از دست ندهید انشاالله با مطالعه بیشتر یاد
      می گیرید ۱۰ سال پیش هم ما مثل شما بودیم از سایت فناوری بورس تهران استفاده کنید

  • محمد

    شگویا هم متوقف شده گویا

    • ناشناس

      چون تمام مقاوتهای تکنیکال سهام با مومنتوم قوی عبور کرده و احتمال اصلاح کوچکی هم تا ۲ میلیون که حتمی است حتی تا ۲/۵ میلیون وجود ندارد و از طرفی این عرضه اولیه ها بسیار با ارزش هستند و اگر باز شوند سبب تقاضای بالا و قفل در صف خرید سنگین و باصطلاح- گره معاملاتی میشود- که نه برای سهامدار ونه بورس خوب نیست و بهتر است نوبتی و خارج از ساعات کاری و یا زمانی که بازار متعاادلتر باشد باز شوندو فعلا که بسته هستند