کد مطلب: ۴۷۷۲۷۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

اولین تحرکات بورس امروز / افزایش چشم‌گیر تقاضا در نمادهای کوچک

اولین تحرکات بورس امروز / افزایش چشم‌گیر تقاضا در نمادهای کوچک

در مرحله پیش‌گشایش بازار امروز نمادهای بانکی از جمله وبصادر و وتجارت صف خرید تشکیل دادند و به نظر می‌رسد تقاضا در بازار امروز بیشتر از عرضه باشد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در مرحله پیش‌گشایش بازار امروز به نظر می‌رسد تقاضا در نمادهای شاخص‌ساز بیشتر از عرضه باشد و همچنین بیشترین تقاضا مربوط به نمادهای وبصادر و عرضه اولیه ثامید و بیشترین عرضه همچنان مربوط به نمادهای خودرویی است.

گشایش 25

همچنین تقاضا در نمادهای فلزی نیز افزایش یافته است و نمادهای کاوه و اریا و وبصادر افزایش تقاضای چشم‌گیری دارند.

اوراق سلف نفتی هم دوباره در دستور کار دولت قرار گرفت و پالایشگاه گازی بیدبلند خلیج‌فارس به ‌عنوان بزرگترین طرح تأمین خوراک صنعت پتروشیمی با سرمایه‌گذاری ۳.۴ میلیارد دلاری به‌زودی به طور رسمی افتتاح می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    حقوقی فولاد و فملی تخلفات گسترده دارند و باید بشدت از نظر قانونی باهاشون برخورد بشه

  • ناشناس

    تجارت عزیز اگه بیطرفی منتشر کن مردم آگاه شند
    دوباره صف نشینی نکنید بازار فرسایشی درست نکنید. اینهمه سهم خوب هست اینم یه دام دیگست
    میدونند فقط دنبال صفید تقلید میکنید فریب نخورید. مگه اون صفای فروش که رفتید درست بود
    بیاید بیرون از صفهای سنگین خرید نمادهای که نمیتونید بخرید پولتون رو بلوکه نکنید با این اصلاحی که شده نمادهای با ارزش تو گروههای مختلف کم نیست. برید اونا رو بخرید. بذارید بازار حجم بخوره حجم مبنای سهمها پر بشه پایانی بالا بگیره برای روزهای بعد بتونه دامنه مجاز ۵ درصد مثبت بالاتری بخوره بازار رشدش تثبیت بشه شاخص رشد واقعی کنه.بازار یکدست بشه قوام بگیره وقتی نقدینگی در کلیت بازار توزیع شد اونوقت برگشتش تضمین میشه متضررها انشالله به سود میرسند

  • ناشناس

    از امروز دلال های دلار و سکه کاسه چه کنم چه کنم بر سر خود خواهند گرفت… به خاطر منافع شخصی خودتون در بازی دشمن بازی کردید و ارزش پول ملی رو پایین آوردید زندگی هزاران جوون رو نابود کردید مطمئن باشید تقاصش رو خواهید دید… از مردم عزیز خواهشمندم در بازی این افراد وارد نشن و بهترین مکان برای سرمایه گذاری و کمک به تولید کشور که بازار سرمایه است مراجعه کنند شک نکنید باید خشت های آبادانی و تولید کشور را خودمان با هم بچینیم.

  • ناشناس

    حاضرم پولمو بریزم تو جوی آب ولی تو بورس نابه سامان و سرتاسر تقلب و حیله سرمایه گزاری نکنم

    • ناشناس

      پولت نریز تو جوب آب بده من سهم بخرم دعات کنم خخخخ

  • ناشناس

    سلام .