کد مطلب: ۴۶۴۷۴۹

بورس هفته را چگونه آغاز می‌کند؟ / افزایش تقاضا در نمادهای بانکی و خودرویی

بورس هفته را چگونه آغاز می‌کند؟ / افزایش تقاضا در نمادهای بانکی و خودرویی

در جریان پیش‌گشایش بورس در روز چهارم مرداد ماه، افزایش تقاضا در نمادهای بانکی و خودرویی بسیار مشهود است ولی در نمادهای کوچکتر شاهد فشار عرضه هستیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام روز شنبه ۴ مرداد، افزایش تقاضا در سه گروه، خودرویی، بانکی و فراورده‌های نفتی از یکسو و شکسته شدن صف فروش نمادهایی چون فولاد از سوی دیگر نشان می‌دهد اگر چه ممکن است شاخص کل شروعی منفی داشته باشد اما احتمالا امروز شاهد بازگشت بازار به روند صعودی خواهیم بود.

2 33

در جریان ثبت سفارش امروز بورس، نمادهای پترول، وآیند و خگستر بیشترین تقاضا برای خرید را دارند و تشکیل صف‌های خرید چندصد میلیونی داده‌اند. در طرف عرضه نیز نمادهای فولاد و خمحرکه عرضه‌کننده زیادی دارند و علاوه بر آنها نمادهای کوچکتر نیز با فشار عرضه مواجه هستند.

پیش از شروع معاملات امروز نیز نمادهای ثنظام، ثپردیس، وسدید و خساپا به دلیل افشای اطلاعات بااهمیت گروه الف متوقف هستند و برخی نمادها نظیر شستا، شپنا و سیتا بعد از ساعت عادی معاملات بورس داد و ستد می‌شوند.

بورس در حالی معاملات خود را از دقایقی دیگر آغاز می‌کند که با وجود افت ۱۵ هزار واحدی شاخص در روز پایانی معاملات هفته، این بازار بازدهی ۳ درصدی را در هفته گذشته به ثبت رسانده بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حسن

    اگاه الان دو ماه شد ریالی نریختی ده خرداد کجا و چهار مرداد کجا مردم مسخره کردین همه مدارکم هم درسته چون بکسال هست با کارگراریتون کار میکنم پول سهام عدالت رو واریز کن