کد مطلب: ۶۷۹۲۵۰

ورود محموله جدید کاغذ در روزهای آینده/ مشکل کمبود کاغذ حل می‌شود؟

ورود محموله جدید کاغذ در روزهای آینده/ مشکل کمبود کاغذ حل می‌شود؟

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص وضعیت کاغذ گفت: با همراهی رئیس جمهور، محموله کاغذ با ارز مناسب برای توزیع در حوزه مطبوعات و نشریات وارد کشور شده است و امیدواریم مشکل کاغذ در کوتاه مدت حل شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مشکل کمبود کاغذ حل می‌شود؟

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ورود محموله جدید کاغذ در روزهای آینده با حمایت‌های رئیس‌جمهور خبرداد و گفت: باید برنامه‌ریزی‌ها طوری انجام شود که در تولید کاغذ به خودکفایی برسیم.

به نقل از تسنیم ، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه یکشنبه در حاشیه جشن بزرگ عید قربان در آستان مقدس قیدار نبی (ع) در جمع خبرنگاران در خصوص کمبود کاغذ توضیحاتی ارائه کرد و اظهار داشت: در روزهای آینده محموله‌های جدیدی با ارز مناسب که با تلاش و همت رئیس جمهور صورت گرفته وارد شده و مشکل کاغذ در حوزه مطبوعات و بازار نشر در کوتاه مدت حل می‌شود، اما باید در بلند مدت به خودکفایی برسیم.

اسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود به حضور در جمع مردم قیدار اشاره و تصریح کرد: توفیقی شود در روز عید قربان در جوار مزار شریف حضرت قیدار نبی (ع) باشم و تلاش خواهیم کرد با همکاری تمام نهادهای استانی، از سال‌های آینده مراسمی در شان و منزلت این پیامبر الهی برگزار کنیم.

وی افزود: این پیامبر بزرگوار از نسل ابراهیم خلیل‌الله است و حتماً باید به نسل جوان و مردم بیشتر شناسانده شود و این کار را از طریق برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری آغاز خواهیم کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به موضوع توسعه این مرقد شریف اشاره کرد و گفت: توسعه این مرقد را با کمک دستگاه‌ها‌ پیگیری خواهیم کرد و هر آنچه بتوانیم انجام می‌دهیم تا توسعه این نقطه درخشان تاریخی که مردم متدین شهرستان خدابنده میزبان چند هزار ساله این پیامبر عظیم‌الشأن هستند صورت گیرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اقا ارز مناسب یعنی چه قیمت؟
    اقا یعنی چه ارز ترجیحی یا هر قیمت پایین تر ارز نیمایی به واردکنندگان کاغذ میدید؟
    بابا فرق نزارید که فساد میشه همه باید ارز نیمایی یا ارز آزاد برای واردات استفاده کنن