کد مطلب: ۶۵۸۱۸۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

افزایش ۱۳۹ درصدی درآمد یک شرکت بورسی

افزایش ۱۳۹ درصدی درآمد یک شرکت بورسی

بر اساس اطلاعیه‌های منتشر شده در سایت کدال سه شرکت بورسی گزارش فعالیت ماهانه خود را به‌روز کردند. کدام شرکت‌ها صورت مالی جدید منتشر کردند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، طبق اطلاعیه‌های منتشر شده در سایت کدال سه شرکت بورسی گزارش فعالیت ماهانه خود را به‌روز کردند. کدام شرکت‌ها صورت مالی جدید منتشر کردند؟

وبانک

شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی صورت مالی یک ماهه خود را منتهی به پایان اردیبهشت ماه امسال منتشر کرد.

درآمد حاصل از سود سهام محقق شده شرکت در این دوره ۹٫۱ میلیارد تومان بود. ارزش بازار پرتفوی بورسی شرکت در اردیبهشت از ۳۸,۵۷۷٫۴ میلیارد تومان به ۴۰,۹۴۳٫۳ میلیارد تومان رسید، که نسبت به ابتدای دوره ۶٫۱۳ افزایش داشته است.

سباقر

شرکت سیمان باقران با نماد سباقر در صورت مالی یک ماهه منتهی به پایان اردیبهشت ۱۹٫۳ میلیارد تومان درآمد داشت که ۷۶ درصد آن مربوط به فرو داخلی و ۲۳ درصد آن نیز مربوط به صادرات است.

درآمد شرکت در این دوره نسبت به ماه قبل ۵۰٫۳۲ درصد و نسبت به میانگین ماه های قبل ۵۰٫۳۲ کاهش را ثبت کرده‌اند. درآمدهای سباقر نیز به دوره مشابه سال قبل ۹۱ درصد رشد کرده است.

بر اساس گزارش کدال، جمع درآمدها شرکت از ابتدای سال مالی تا اردیبهشت ماه ۵۸٫۲ میلیارد تومان بوده و نسبت به مدت سال قبل افزایش ۱۳۹٫۲ درصدی داشته است.

شرکت در این دوره ۲۹٫۶ میلیارد تومان صادرات داشته که افزایش ۷۴ درصدی را نسبت به دوره مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

بجهرم

شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم صورت مالی یک ماهه منتهی به پایان اردیبهشت ماه امسال را در سایت کدال منتشر کرد.

شرکت در این دوره ۴۹٫۲ میلیارد تومان درآمد از فروش داخلی داشته است. درآمد بجهرم در این دوره نسبت به ماه قبل افزایش ۳۹ افزایش داشته است.

مجموع درآمدها این شرکت از ابتدای سال مالی تا اردیبهشت ماه ۸۴ میلیارد تومان بوده که نسبت به سال گذشته افزایش ۴۳ درصدی داشته است.

فروش محصولات شرکت در این دوره ۸۴٫۵ میلیارد تومان است و این در حالیست که جمع درآمد در دوره مشابه سال قبل برابر با ۵۸٫۷ میلیارد تومان بوده که ۴۳٫۹۵ درصدی را نشان می‌‌دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چرا باشگاه‌ها بازگشایی نمی‌شود راهکار چیست .

  • ناشناس

    سود شرکتها افزایش پیدا میکنه ولی فروش آبشاری مردم باعث کاهش قیمت اون سهم میشه. گوشت گرون میشه ولی تلیسه ۶ درصد منفی میشه.
    دیگه مردم یک کشور جهان سومی بیشتر ضرر به هم میزنن

  • فرهاد

    سلام به کاربر محترم بفرمایید جون من اگر یکصدمین برای منفی گذاشتن هست مزایده نکن .

  • طاهری سرمور

    بادرود.اول اینکه چه اتفاقی افتاده که سهام رااینچنین مفت کرده ایددوم این شرکتهای سوگلی ماکیهاهستندکه اینقدرخوب سندسازی وسودسازی برایشان می کنندوسهامشان دراختیارچه کسانی است،وشرکتهایی که ملت درآنهاغرق ضررهستندبااینکه سودخوب هم ساخته اندروزبروزقیمتشان می ریزدوطوری کنترل می شوندکه سودمجمع برای آنهاضرری دوبرابری به همراه دارد،به عنوان مثال سیدکوسودی ۱۲۰تومانی ساخته آن موقع قیمت آن زورزده ۸۰۰تومان معامله می شود،ومابعدازدوسال قیمت این سهم رابعدازریزش۹۹به ۸۰۰رساندیم،حال بعدازمجمع که ازپول خودمان به خودمان سودمی دهندازاین سهم ۱۵۰تا۱۸۰تومان کم می شودیعنی بازبرمی گردیم،به یک،یک،تاریخ کشورمان،من مانده ام که این نوکیسه هاتاکی سیرمی شوندوکی دیگرته می کشند،وچقدرراحت هرکارخلافی راانجام می دهندبدون هیچ باکی.خداحفظشان کندشایددعاهابرعکس عمل می کنندمانمی دانستیم،تابه حال.ویاشایدمارامشغول دعاکرده اندوخودمشغول کارشان هستند.

  • ناشناس

    مردم ؟ اگه سواد بپرسی داشته باشی نمیگی فروش آبشاری مردم . چون اکثریت هر سهمی دست حقوقی هاست و مردم اصلا قدرت بالا پایین کردن هیچ سهمی رو ندارند .

  • ناشناس

    من بجهرم دارم هنوز پنجاه درصد تو زیان هستم با اینکه دوبار خرید زدم تا زیانم کمتر شود،این سودی که تو کدال منتشر شده را به سهامداران سهم هم بدهید فقط کاغذ بازی نکنید حوصله مردم را سر نبرید

  • سید حسین

    ما از سال73 یعنی تقریبا از ابتدای شروع به کار وپترو این سهم را به صورت مستمر ودایمی داشته ایم از سال 73تا 84 افزایش سرمایه وسود این شرکت معمولی وعادی وقابل قبول بود از زمان ظهور شستاواحمدی نژاد تا کنون به مدت 17سال کل سودی که به سهامداران خرد پرداخت کردهاند به 280تا300ریال نمیرسد یعنی به ازای هر سال 15ریال بیش از 70/سهام این شرکت را تامین اجتماعی وشستا صاحبند واجازه افزایش سرمایه یا حتی تقسیم عادلانه سود را نمیدهند به قوه قضاییه ودادستان کل هم شکایت میکنیم نتیجه نمیگیریم چون گردانندگان شرکت از اقازاده ها واقاهای بسیار گردن کلفت هستند تنها سرمایه ما نابود شده به قیمت نه سال 7۳ بهقیمت ۸۴ اگر محاسبه بشود شاید سی چهل برابر قیمت فعلی وپترو باشد