کد مطلب: ۴۶۰۵۳۰

گزارش بورس امروز ۱۴ تیر ۹۹

ارزش معاملات به ۲۰ هزار میلیارد تومان رسید / سود ۰٫۵ درصدی سهامدارن در معاملات امروز

ارزش معاملات به ۲۰ هزار میلیارد تومان رسید / سود ۰٫۵ درصدی سهامدارن در معاملات امروز

بازار بورس امروز درحالی با رشد ۸۴۶۴ واحدی به کار خود پایان داد که هفته گذشته را با رشد ۱۳ درصدی پشت سر گذاشت و کارشناسان نیز برای این هفته شاخص را صعودی پیش‌بینی کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شاخص کل بازار سرمایه در ابتدای معاملات امروز با رشد ۳۰ هزار واحدی همراه شد اما رفته رفته از این میزان رشد کاسته و بازار به سمت تعادل نزدیک‌تر شد، در نهایت نیز با ثبت رشد ۸۴۶۴ واحدی در محدوده یک میلیون و ۶۲۱ هزار واحدی متوقف شد.

Screenshot 31

برخلاف شاخص کل بازار سرمایه، شاخص کل هم وزن به روند صعودی هفته پیشین خود ادامه نداده و با ریزش هزار و ۸۱۶ واحدی همراه شد. در نتیجه شاخص کل هم وزن در معاملات امروز با بازدهی منفی ۰٫۳۹ درصدی به محدوده ۴۶۴هزار و ۵۲۹ واحد عقبگرد کرد.

شپنا ، خودرو ، پارسان و رمپنا به ترتیب با ۱۸۸۹، ۱۶۸۸، ۱۵۲۱ و ۱۴۹۶ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند اما نماد وبملت با ۱۵۷۲ واحد سبب شد از سرعت رشد شاخص کاسته شود. همچنین برترین گروه‌های صنعت امروز را سه گروه بانک‌ها، فلزات اساسی و خودرو تشکیل دادند.

Screenshot 32

در پایان معاملات امروز، شنبه بیش از دو میلیون و ۳۱۹ هزار معامله در بورس انجام شد که در نتیجه آن ۱۳ میلیارد و ۶۱۰ میلیون سهم با ارزشی بالغ بر ۲۰٫۱ هزار میلیارد تومان دادوستد شد و ارزش بازار توانست به محدوده ۶۰۸۰ هزار میلیارد تومان برسد.

Screenshot 33

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • احسان

    امروز پولبک وبملت به حمایت خود. رشد ۴۰ درصدی وبملت در روزهای آتی.

  • کامبیز

    این حرفا چه فایده وقتی پول اندازه حق ما واریز نمیکنن اخه مخصوصا ملی

  • ناشناس

    تارگت فردا 1710000
    فردا صعودیه روند