کد مطلب: ۳۴۳۸۱۴

گفتگوی تجارت‌نیوز با رئیس سابق اتاق تهران:

یحیی آل‌اسحاق هم وارد رقابت انتخاباتی اتاق شد / از حضور همه رقبا استقبال می‌کنم

یحیی آل‌اسحاق هم وارد رقابت انتخاباتی اتاق شد / از حضور همه رقبا استقبال می‌کنم

رئیس سابق اتاق تهران رسما وارد انتخابات اتاق بازرگانی تهران شد و امروز به عنوان کاندیداهای این انتخابات ثبت نام کرد. وی در گفتگو با تجارت‌نیوز از حضور همه رقبایش استقبال کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، یحیی آل‌اسحاق، رئیس سابق اتاق تهران برای حضور در انتخابات اتاق بازرگانی اعلام آمادگی کرد و امروز (دوشنبه 24 دی ماه) برای حضور در این انتخابات به عنوان کاندیداها ثبت نام کرد.

وی پیش از این در آخرین انتخابات اتاق تهران با وجود راهیابی به هیات نمایندگان اما نتوانسته بود مجددا رئیس اتاق بازرگانی تهران شود. با این حال، در دوره جدید انتخابات نیز فعلا به ثبت‌نام اتکا کرده است و تنها می‌گوید به توصیه دوستانم کاندیداها شدم.

آل‌اسحاق در گفتگویی با تجارت‌نیوز با تایید اینکه امروز برای حضور در انتخابات اتاق بازرگانی تهران ثبت نام کرده است، گفت: به توصیه دوستان امروز برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی اتاق بازرگانی تهران ثبت نام کردم و هنوز برنامه‌هایم را مشخص نکرده‌ام.

عضو فعلی هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران در پاسخ به این سوال که نظرش درباره رقابت با کسانی مثل محمد رضا بهزادیان از گروه تحول‌خواهان و همچنین گروه ائتلاف برای فردا چیست؟ اظهار کرد: از حضور همه رقبا استقبال می‌کنم و امیدوارم این رقابت‌ها داغ‌تر شود.

جدیدترین اتفاقات مربوط به این دوره از انتخابات اتاق بازرگانی را می‌توانید در سلسله اخبار انتخابات اتاق بازرگانی تجارت‌نیوز ملاحظه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.