کد مطلب: ۵۶۳۵۶۶

آتش‌سوزی در یک کارخانه مبل‌سازی در تهران/ پنج کشته و چهار مصدوم + عکس

آتش‌سوزی در یک کارخانه مبل‌سازی در تهران/ پنج کشته و چهار مصدوم + عکس

وقوع یک آتش‌سوزی در کارخانه‌ای در تهران پنج کشته و چهار مصدوم به جا گذاشت. به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران آتش اکنون خاموش شده است و جان‌باختان تبعه افغانستان بودند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، این آتش‌سوزی در یک کارگاه مبلسازی رخ داده بود.

۸ دقیقه بامداد ۲۵ تیر:

سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از جان باختن ۵ نفر در آتش‌سوزی گسترده در یک کارگاه چوب و خاموشی این آتش خبر داد.

وی گفت: در پی تماس‌های مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شهرداری تهران، ساعت ۲۰ و ۵۷ دقیقه آتش نشانان به محل یک آتش‌سوزی گسترده در بزرگراه آزادگان به سمت غرب، خیابان علی آباد پاکدانه از پنج ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

ملکی ادامه داد: محل آتش‌سوزی یک گاراژ به وسعت چند هزار متر بود که کار چوب و مبل انجام می دادند. یکی از کارگاه‌ها به وسعت ۵۰۰ متر مسقف بود و کاملا شعله‌ور بود. در همان لحظات اولیه دود و آتش زیادی به بیرون می‌زد و متاسفانه در و پنجره‌ها بسته بود که آتش‌نشانان با سنگ فرز آن‌ها را باز کردند.

جان‌باختگان تبعه افغانستان بودند

ملکی گفت: پنج کارگر گیر کرده بودند که آتش‌نشانان آن‌ها را از بین آتش خارج کردند و تحویل عوامل اورژانس شدند. مشخص شد این تابعان افغانستان جان خود را از دست داده‌اند. مدت زیادی است که آتش خاموش شده و عملیات جستجو ادامه دارد و در حال پایان است ( باشگاه خبرنگاران جوان ).

1 15

2 11

3 10

اخبار ابتدایی از آتش‌سوزی مرگبار

پیمان‌صابریان، رئیس مرکز اورژانس اعلام کرد: حوالی ساعت ۲۱ و ۳ دقیقه امشب (پنجشنبه، ۲۴ تیر) حریق یک کارخانه در اتوبان آزادگان به مرکز ۱۱۵ اورژانس تهران اعلام شد.

وی افزود: با اعلام این خبر یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام می‌شوند. متاسفانه در این حادثه تا این لحظه پنج نفر جان باخته و چهار نفر بعد از اقدامات اولیه، به مراکز درمانی انتقال یافتند (ایسنا).

سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، نیز با تایید این خبر اعلام کرد که عملیات اطفای حریق همچنان ادامه دارد و پس از آن اقدامات برای تشخیص علت حادثه انجام می‌شود ( ایسنا ).

آتش‌سوزی کارگاه مبل در علی آباد

سراوان محمد نظری، رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس پیشگیری پایتخت نیز در همین رابطه از یک فقره آتش‌سوزی در خانی آباد خبر داد.

وی گفت: در ساعت ۱۰ و ۱۰ دقیقه امشب در پی یک فقره حریق واقع در محله علی آباد در یک کارگاه مبل‌سازی به وقوع پیوست که سریعا موضوع از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به کلانتری ۱۵۲ خانی‌آباد اطلاع داده شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: پلیس همراه با عوامل آتش‌شانی در محل حادثه حاضر شدند که تا کنون پنج نفر به دلیل دودگرفتی در آتش‌سوزی جان خود را از دست دادند و یک مصدوم به بیمارستان منتقل شده است.

سروان نظری افزود: یکی از عوامل نگهبانی کارگاه مبل‌سازی که قصد فرار داشته توسط عوامل کلانتری دستگیر و به کلانتری ۱۵۲ خانی آباد منتقل شده است.

وی تصریح کرد: اطفا حریق همچنان توسط آتش نشان ادامه دارد و عوامل کلانتری ۱۵۲ خانی آباد در محل حادثه حضور دارند. علت حادثه پس از اطفا مورد و به عوامل انتظامی گزارش داده می‌شود ( مهر ).

مهم‌ترین اخبار حوزه اجتماعی و سیاسی را در صفحه جامعه تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.