کد مطلب: ۶۳۸۴۸۶

آخرین اخبار از قیمت مرغ/ بازار مرغ در آرامش است ؟

آخرین اخبار از قیمت مرغ/ بازار مرغ در آرامش است ؟

دبیر انجمن تولیدکنندگان زنجیره‌ای گوشت مرغ گفت: نظارت بر بازار مرغ نیز صورت می‌گیرد به طوری که چند روز گذشته عوامل بازرسی در بازار مرغ بر وضعیت بازار نظارت داشتند.مشکلی در تأمین وجود ندارد؟

رضا مبصری در گفتگو با میزان، در خصوص وضعیت عرضه و تقاضا مرغ به بازار در آستانه سال نو، گفت: در حال حاضر بازار مرغ در آرامش است و مشکل خاصی در تأمین وجود ندارد بنابراین مصرف کنندگان بدون هیچ دغدغه می‌توانند مرغ مورد نیاز را تأمین کنند.

وی افزود: نظارت بر بازار مرغ نیز صورت می‌گیرد به طوری که چند روز گذشته عوامل بازرسی در بازار مرغ بر وضعیت بازار نظارت داشتند.

دبیر انجمن تولید کنندگان زنجیره‌ای گوشت مرغ بیان کرد: قیمت مرغ در میدان بهمن، قیمت‌های دولتی است به طوری که مرغ با قیمت ۲۸ هزار و ۷۰۰ تومان به میدان بهمن تحویل داده می‌شود و با قیمت ۲۹ هزار تومان به مغازه دار فروخته شده و در نهایت مصرف‌کننده مرغ را با قیمت ۲۹ الی ۳۱ هزار تومان خریداری می‌کند.

مبصری اظهار کرد: همچنین با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مشکلی در تامین گوشت مرغ مورد نیاز وجود ندارد و حتی ممکن است شرایط بهتر شود.

پیش‌تر مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی حبیب اسدالله نژاد، در خصوص وضعیت عرضه و قیمت مصوب مرغ در آستانه بازارعید، گفت: در حال حاضر میزان تولید مرغ نیاز بازار را تأمین می‌کند و مشکلی در بحث تأمین مرغ وجود ندارد در تهران و بسیاری از استان‌ها قیمت مرغ از قیمت مصوب پایین‌تر است.

وی افزود: در حال حاضر قیمت مصوب مرغ کاهش پیدا کرده و این در صورتی است که قیمت تمام شده مرغ برای واحد‌های مرغداری افزایش پیدا کرده بنابراین مرغداران بسیاری از حاشیه سود خارج شده و زیان می‌کنند.

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی در خصوص تأمین نهاده‌های دامی، بیان کرد: تأمین نهاده‌های دامی به کندی صورت می‌گیرد به همین دلیل بسیاری از واحد‌های مرغداری به دلیل کمبود عرضه نهاده در سامانه بازارگاه نمی‌توانند خرید کنند یا اینکه خرید نهاده را انجام داده اند، ولی هنوز نهاده دریافت نکرده‌اند.

اسدالله نژاد خاطر نشان کرد: در بحث تأمین نهاده در سامانه بازارگاه مشکلاتی وجود دارد که مورد اعتراض واحد‌های مرغداری است.

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی اظهار کرد: برای تمرین مرغ بازار شب عید مشکلی وجود ندارد و جوجه ریزی به اندازه صورت گرفته که نیاز بازار را به طور کامل تأمین می‌کند همچنین مرغ با قیمت مصوب عرضه می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    مرسی از مرغ ۲۰ تومنی همه جا به وفور هستش.