خبر مهم:

کد مطلب: ۳۸۹۵۵۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

آخرین اخبار از نرخ سود در بانک‌ها / آیا تغییری رخ داده است؟

آخرین اخبار از نرخ سود در بانک‌ها / آیا تغییری رخ داده است؟

طبق آخرین خبر منتشر شده از نرخ سود بانکی برخی از بانک‌ها نرخ سود بیش از 20 درصدی را به سپرده‌های بلندمدت خود می‌دهند، برخی دیگر نیز دو برابر نرخ سود مصوب برای سپرده‌های کوتاه‌مدت خود در نظر گرفته‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در هفته‌ای که سپری شد خبری مبنی بر افزایش نرخ سود بانکی منتشر شده که برخی از شائبه‌ها را از تغییر مسیر جریان دارایی‌ها از بازارهای طلا و ارز به سمت شبکه بانکی کشور ایجاد شد.

در حالی که نرخ مصوب شواری عالی پول و اعتیار نرخ سود برای سپرده‌های بلندمدت 15 درصد و برای سپرده‌های کوتاه‌مدت 10 درصد است، اما وحود نرخ‌های سود بالای 20 درصد دلر برخی از بانک‌ها ممکن است جریان دارایی‌ها را به سمت خود بکشد.

بالا رفتن نرخ سود بانکی فقط در سپرده‌های بلندمدت نیست و به سپرده‌های کوتاه‌مدت نیز نفوذ کرده است، به نحوی یکی از موسسات مالی اعتباری دو برابر نرخ سود مصوب سپرده‌های کوتاه‌مدت سود پرداخت می‌کند.

جدول لیست نرخ سود بانکی در را لینک زیر مشاهده کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    در بلادی که ما انهارا قبول نداریم برای خونه سود نمی گیرن تازه برای نگهداری پول شما مبلغی باید پرداخت کنی سود بانک ها مردم را گرفتار کرده سود 18 در صدی برای خرید خونه این پولها خوردن نداره یک کارگر یا کارمند از کجا بیاره ایا بهتر نیست قوانین را متناسب معیشت مردم اصلاح کرد وبخشنامه طوری به بانک ابلاغ شود که مشکلات مردم کمتر شود ایا کارمند بانک مشکل وام دارد مانند مردم

  • ناشناس

    اولا در هر سازمانی امکاناتی برای کارکنان خود قایل هستند و در بانکها تنها مزیت آن وام می باشد ولی اگر حقوق آنها را با برخی ادارات در نظر بگیرید کمتر است دوما با 70میلیون وام مسکن و28میلیون جعاله که کمتر از 100میلیون هست آیا میتوان خانه خرید؟ در ضمن اگر سیستم اشکال دارد آیا گناه آن گردن کارکنان بانک می باشد یا دولت و بانک مرکزی
    متاسفانه از زمان دولت نهم دیدگاه مردم نسبت به کارکنان بانکها منفی شده در صورتی که آنها نیز کارمندانی از طیف سایر کارمندان ادارات می باشند با این تفاوت که نه در مرخصی گرفتن اختیار دارند نه در سیل و بلایای طبیعی مانند سایر کارمندان هستند و نه در شرایط خاص تفاوتی با دیگران دارند نه در نوروز معنی عید را میفهمند و نه …..

  • ناشناس

    ابنا همش کلکه واسه پایین اوردن دلار به صورت زورکی و جمع آوری ارز های خانگی