خبر مهم:

کد مطلب: ۴۰۲۹۲۳

آخرین تغییرات بازار اجاره بهای مسکن / مستاجران چه واکنشی نشان داده‌اند؟ (اینفوگرافیک)

آخرین تغییرات بازار اجاره بهای مسکن / مستاجران چه واکنشی نشان داده‌اند؟ (اینفوگرافیک)

میانگین تورم اجاره‌بها در بهار 98 نسبت به بهار گذشته در کل کشور، 29 درصد و در پایتخت 35 درصد بوده است از این رو میزان معاملات اجاره در تهران کاهش بیشتری نسبت به معاملات اجاره کل کشور داشته است.

به گزارش تجارت‌نیوز از تحلیل داده‌های دنیای اقتصاد، از آنجایی که میانگین تورم اجاره‌بها در کل کشور از میانگین تورم استان تهران پایین‌تر است، میزان معاملات اجاره در تهران کاهش بیشتری نسبت به معاملات اجاره کل کشور داشته است.

جزئیات بیشتر در این باره را می‌توانید در اینفوگرافیک تجارت‌نیوز مشاهده کنید. (اینفوگرافیک از سحر قادری)

Untitled 2

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    همشون دروغگووسرکاریه

  • ف، زنجان

    چرا خونه ای رو که میشد با 10 میلیون تومان ودیعه در زنجان و 1 میلیون تومان اجاره ماهیانه اجاره کرد آنهم بی هیچ امکاناتی حتی پارکینگ هم ندارد و ملک کلنگی است، الان باید با 200 میلیون تومان پیش پرداخت و ماهیانه 3 میلیون تومان اجاره کرد ،اگر قرار بر توان پرداخت این مبلغ بود خب میرفتیم و منزل میخریدیم ،الان با این اوضاع فقط باید کار کنیمرو آخر ماه فیش حقوقی مون رو بدیم به این از خدا بیخبرها، مگر میشود در این کشور هیچ مسئولی ،هیچ ارگانی توانایی رسیدگی به این موضوع را نداشته باشد؟؟؟!!! پس برای چی اونجا نشستید ،برای چی بهتون رای دادیم ؟؟؟!! چرا اینقدر مملکت بی حساب و کتابی داریم؟؟؟!!!

  • سعید.تهران

    باسلام بنده دریک شرکت خصوصی با حقوق ماهیانه دو میلیون کار میکنم حدوداً سیصد هزار تومان درماه کرایه تاکسی میدم الان با پایان قرارداد اجاره باید بابت خانه 50متری اونم برای 4نفر باید در منطقه 17تهران ماهیانه یک میلیون تا یک میلیون هفتصد اجاره و50میلیون پول پیش بدم وجدانا من که حساب از دستتم درآمده شما لطف کنید بفرمائید چکار باید کرد