کد مطلب: ۴۲۵۵۴۰

گرانی ۷ میلیونی تیبا و ۱۲ میلیونی دناپلاس در یک ماه

قیمت انواع خودرو در دی ماه چقدر تغییر کرد؟ +جدول قیمت‌ها

قیمت انواع خودرو در دی ماه چقدر تغییر کرد؟ +جدول قیمت‌ها

مقایسه قیمت‌ انواع خودرو در اول دی و اول بهمن ماه نشان می‌دهد کمترین افزایش قیمت یک میلیون تومان مربوط به خودروی پژو 207 دنده‌ای (بدون رینگ) و بیشترین افزایش قیمت 13 میلیون تومان مربوط به خودروی پژو 2008 در طول یک ماه گذشته بوده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، آخرین قیمت انواع محصولات سایپا و ایران‌خودرو در کارخانه و بازار در اولین روز از دی و اولین روز از بهمن ماه را در جدول‌های زیر که از قیمت‌های اعلامی خبرگزاری ایسنا استخراج شده، می‌توانید مشاهده کنید.

ماه گذشته بازار خودرو با گرانی پراید، پژو ۲۰۰۸، خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۵، خودرو پژو پارس و تعداد قابل توجهی از دیگر خودروها همراه بود و سیر قیمت خودروها نشان می‌دهد که بازار خودرو اکثر روزهای دی ماه را شاهد افزایش قیمت بوده است. این در حالی است که دبیر انجمن خودروسازان نیز گفته بود در شرایط فعلی قیمت خودرو کاهش پیدا نمی‌کند.

مقایسه اولین قیمت‌های دی و بهمن ماه نشان می‌دهد کمترین افزایش قیمت، یک میلیون تومان مربوط به خودروی پژو 207 دنده‌ای (بدون رینگ) و بیشترین افزایش قیمت 13 میلیون تومان مربوط به خودروی پژو 2008 در طول یک ماه گذشته بوده است. پس از پژو 2008، خودروی دنا پلاس (تیپ 2) در جایگاه بیشترین گرانی قرار دارد که نسبت به اول دی ماه 11 میلیون تومان گران‌تر شده است.

همچنین بین محصولات سایپا بیشترین گرانی به خودروی تیبا 2 (تنوع رنگی) می‌رسد که افزایش هفت میلیون و 700 تومانی را در طول یک ماه تجربه کرده است. این افزایش قیمت در محصولات سایپا درحالی است که هیچ کدام از خودروها افزایش قیمتی کمتر از سه میلیون و 100 هزار تومان نداشته‌اند.

ازسوی دیگر، تنها خودرویی که شاهد کاهش قیمت بوده؛ وانت آریسان با افت قیمتی 700 هزار تومان بوده است و دو خودرو نیز اگرچه کاهش نیافتند اما این شانس را داشتند که دست کم قیمت آنها ثابت بماند.

بازار خودروی دی ماه درحالی پایان یافت که 93درصد از خودروهای مورد بررسی در گزارش‌های روزانه با افزایش قیمت مواجه بوده‌اند.

1 دی

قیمت انواع محصولات ایران‌خودرو در کارخانه و بازار/۱ (1 دی) 1 بهمن قیمت انواع محصولات ایران‌خودرو در کارخانه و بازار/۱ (1 بهمن) 2 دی قیمت انواع محصولات ایران‌خودرو در کارخانه و بازار/۲ (1 دی) 2بهمن قیمت انواع محصولات ایران‌خودرو در کارخانه و بازار/۲ (1 بهمن) 3 دی قیمت انواع محصولات سایپا در کارخانه و بازار (1 دی) 3بهمن قیمت انواع محصولات سایپا در کارخانه و بازار (1 بهمن)

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.