کد مطلب: ۲۱۲۶۵۳

آخرین خبرها از پیدا شدن جعبه سیاه هواپیمای سقوط کرده

آخرین خبرها از پیدا شدن جعبه سیاه هواپیمای سقوط کرده

در حالی که بعضی از کانال‌های اطلاع رسانی خبر از پیدا شدن جعبه سیاه هواپیمای سقوط کرده شرکت آسمان می‌دهند، هنوز سازمان هواپیمایی کشوری در این زمینه نظر قطعی ارائه نمی‌کند.

درحال حاضر تعدادی از کوهنوردان حاضر در منطقه سقوط هواپیما قطعاتی از هواپیمای سقوط کرده را پیدا کرده‌اند و این قطعات در حال انتقال به پایین برای بررسی‌های بیشتر هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی با تایید این خبر گفت: درباره جزییات قطعات پیدا شده نیاز به تایید کارشناسان سازمان هواپیمایی کشوری وجود دارد که در محل حاضر هستند و به محض پایین آمدن قطعات پیدا شده در این رابطه نظر قطعی خود را اعلام خواهند کرد.

روابط عمومی شرکت آسمان نیز در گفت‌وگو با ایسنا، اعلام کرد که هنوز خبر قطعی مبنی بر پیدا شدن جعبه سیاه این هواپیما به این شرکت هواپیمایی اعلام نشده است.

هواپیمای ATR شرکت آسمان ۲۹ بهمن‌ماه امسال در رشته‌ کوه‌های دنا بر اثر برخورد به کوه سقوط کرد و ۶۶ سرنشین این پرواز جان خود را از دست دادند.

شرایط خاص جوی باعث شده دسترسی به این هواپیما و پیدا کردن قطعات آن از جمله جعبه سیاه با مشکلات جدی روبه‌رو شود و همچنین پیگیری‌ها برای بازگرداندن اجساد سرنشینان این هواپیما در روزهای گذشته ادامه داشته است.

سازمان هواپیمایی کشوری اعلام علت دقیق این حادثه را منوط به پیدا شدن جعبه سیاه و ارزیابی دقیق اطلاعات آن دانستند.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.