خبر مهم:

کد مطلب: ۵۱۶۲۳۶

آشنایی با هتل هما تهران و اطلاعات رزرو آنلاین

آشنایی با هتل هما تهران و اطلاعات رزرو آنلاین

با اقامت در هتل همای تهران، چشم‌اندازی از کوه‌های البرز و باغ زیبای هتل در مقابل دیدگان قرار می‌گیرد، که لذت تجربه یک خاطره به یادماندنی به میزبانی هتل هما را برایتان رقم خواهد زد.

یکی از مجموعه هتل‌های وابسته به هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، هتل هما تهران باسابقه چندین ساله است که روزهای گرم و سرد زیادی را به خود دیده است. اگر به قصد سفر کاری، گردشگری یا تفریحی به تهران می‌روید، یکی از گزینه‌های اقامتی جذاب که پیش رو دارید، اقامت در این هتل است.

این هتل با قرار گرفتن در خیابان ولیعصر بالاتر از میدان ونک یکی از خوش‌مسیرترین هتل‌های تهران است. با اقامت در هتل همای تهران، چشم‌اندازی از کوه‌های البرز و باغ زیبای هتل در مقابل دیدگان قرار می‌گیرد، که لذت تجربه یک خاطره به یادماندنی به میزبانی هتل هما را برایتان رقم خواهد زد.

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل هما تهران

از لابی جذاب هتل که بگذریم به اتاق‌ها و سوئیت‌های آن می‌رسیم. برای رزرو هتل، چند انتخاب پیش رویتان است. اتاق‌های توئین، دبل، یک تخته، اتاق جونیور سوئیت، رویال سوئیت، رویال هما هر کدام با ویژگی‌های منحصر به فرد آماده میزبانی از شما هستند. در صورتی‌که می‌خواهید یک اقامت تک نفره یا دو نفره جمع و جور داشته باشید، اتاق‌ها با داشتن تمام امکانات یک هتل پنج ستاره، اقامت را برایتان به یادماندنی می‌کنند. امکاناتی از جمله مینی‌بار، تجهیزات بهداشتی، اینترنت، کمد، مبلمان، حمام و سشوار، یخچال، صندوق امانات و… . در صورتی که قصد دارید در سوئیت‌های لوکس و لاکچری هتل هما اقامت کنید، این سوئیت‌ها دارای یک سالن و یک اتاق خواب است.

IMG 20210222 134926

سالن‌ها به سمت باغ هتل مشرف هستند و نمای زیبایی را پیش رویتان قرار می‌دهند. فضای داخلی سوئیت، به کمک حرفه‌ای‌ترین طراحان داخلی و دکوراسیون طراحی شده است و علاوه بر تجهیزات شیک و لاکچری که در آن قرار دارند، حس خوبی از خانه بودن را نیز برایتان تداعی می‌کند. سوئیت رویال، به عنوان بهترین نقطه هتل در طبقه آخر قرار دارد. جایی که نمای بی‌نظیری از تهران در مقابل‌تان قرار می‌دهد که البته اگر هوا آلوده نباشد و آسمان تهران آبی باشد، دیدن کوه‌های البرز از آن فاصله روح‌تان را صفا خواهد داد. البته در کنار تمام این امکانات، در هتل هما می‌توانید به صورت نیمه روز نیز از ساعت ۷ صبح تا ۸ شب به مدت ۸ ساعت اقامت داشته باشید.

رزرو آنلاین هتل هما تهران در سامانه رزرو آنلاین رهی نو

در صورتی که قصد دارید در هتل همای تهران اقامت داشته باشید، می‌توانید نسبت به رزرو آنلاین هتل هما تهران از طریق سایت رهی نو اقدام کنید. در حالت عادی به خصوص در ایام تعطیلات، رزرو هتل در تهران ممکن است راحت نباشد. اما شما می‌توانید با رزرو آنلاین هتل با خیال راحت به تهران بیایید و در بهترین هتل اقامتی که سامانه رزرو آنلاین رهی نو به شما معرفی می‌کند، اقامت داشته باشید.

با رزرو آنلاین و بررسی هتل از طریق سامانه رهی نو این امکان برایتان وجود دارد که از نظرات سایر مسافرانی که پیش از شما تجربه اقامت در این هتل را داشتند، بهره مند شوید. عکس‌ها و اطلاعات هتل را به طور کامل و واقعی مشاهده کرده و با خیال راحت، اتاق یا سوئیت مورد نظرتان را انتخاب کنید. ضمن اینکه تا انتهای اقامت رهی نو همراهتان خواهد بود تا همه چیز برای داشتن یک اقامت به یادماندنی برایتان از سمت هتل انتخابی فراهم باشد.

مشخصات عمومی هتل هما تهران

این هتل پنج ستاره با امکانات و تجهیزات مدرن و مجهز و دکوراسیون حرفه‌ای چیده شده است و یک محیط مناسب و شایسته را برای برگزاری انواع مراسمات و سخنرانی‌های شما فراهم کرده است. هدف پرسنل هتل هما، ایجاد فضایی صمیمی و گرم است که حس خوب خانه را برایتان تداعی کند. هتل در سال ۱۳۵۱ ساخته شده و توانسته تمام گواهی و استانداردهای لازم برای یک هتل بهداشتی، ایمن و مجهز را داشته باشد. این هتل دارای ۱۵ طبقه با ۱۵۳ باب واحد اقامتی است که می‌توانید در هتل یا سوئیت‌های آن یک اقامت دلچسب را تجربه کنید.

امکانات ویژه هتل هما تهران

از همان بدو ورودتان به تهران، هتل هما آماده میزبانی از شما است. می‌توانید با تنظیم ساعت ورودتان، از خدمات ترانسفر هتل استفاده کنید تا شما یا مهمان‌تان را از فرودگاه به هتل برساند. اگر ماشین دارید، هتل دارای پارکینگ با ظرفیت ۱۰۰ ماشین است. هتل هما برای مهمانان خود خدمات ویژه‌ای در نظر گرفته است که اگر مایل هستید از خدمات گردشگری هتل استفاده کنید، می‌توانید در کنار لیدرهای حرفه‌ای به بازدید از دیدنی‌های تهران بروید. برخورداری از یک مجموعه ورزشی و زمین تنیس حرفه‌ای، هتل را برای ورزشکاران مناسب کرده است. می‌توانید از استخر هتل، سونا و جکوزی استفاده کنید و بعد از آن با یک ماساژ حسابی، خستگی سفر را از تن‌تان بیرون کنید.

IMG 20210222 134957

علاوه بر این، هتل هما تهران هر سال میزبان بسیاری از رویدادها، همایش‌ها و مراسمات است. برخورداری از سالن‌های چندگانه هتل به نام سالن نگین، زمرد و صدف، برای برگزاری جلسات، گردهمایی‌ها، همایش‌ و سمینار و مراسمات عروسی مناسب است. تجهیزات صوتی و تصویری پیشرفته، امکانات و تجهیزات، سفره عقد، گل آرایی و آیینه کاری و تزئینات زیبای سالن‌ها، خیال‌تان را از بابت برگزاری یک مراسم باشکوه راحت می‌کند.

کافی‌شاپ و رستوران هتل هما تهران

غذاهای خوشمزه هتل هما به دست ماهرترین سرآشپزهای ایرانی و خارجی طبخ می‌شود. سه رستوران در طبقات مختلف هتل قرار دارد. برای صرف غذاهای ایرانی و خوشمزه به رستوران گلستان در طبقه همکف بروید. به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمت به شما است. در جوار رستوران گلستان، رستوران لابی هتل است که از مهمانان لابی پذیرایی می‌کند. رستوران هما کلاس هم در طبقه شانزدهم قرار گرفته است. با حضور در این رستوران می‌توانید از نمای فوق‌العاده و چشم‌اندازی زیبایی از تهران، صدای دلنشین پیانو حین میل کردن غذا، و خوردن انواع غذاهای ایرانی و فرنگی بهره مند شوید.

اگر قصد دارید یک اقامت مطمئن و مجهز در تهران داشته باشید یا به بهترین نحو از مهمان‌تان پذیرایی کنید و یک محیط اقامتی بی نظیر با پرسنل مجرب و حرفه‌ای برای او مهیا کنید، هتل همای تهران بهترین گزینه است. شما عزیزان می‌توانید با رزرو آنلاین هتل هما از طریق سامانه رهی نو، بعد از بررسی کامل، بهترین موقعیت هتل را انتخاب کرده و اتاق یا سوئیت مورد نظرتان را رزرو کرده و لذت یک رزرو آنلاین در یکی از بهترین هتل تهران تجربه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.