کد مطلب: ۴۳۹۵۹۹

بورس چهارشنبه چگونه آغاز شد؟ / سبزپوشی بازار و رشد ۴ هزار واحدی شاخص

بورس چهارشنبه چگونه آغاز شد؟ / سبزپوشی بازار و رشد ۴ هزار واحدی شاخص

در آغاز معاملات بورس روز چهارشنبه، شاخص کل با رشدی ۴۶۰۰ واحدی مجددا به کانال ۵۱۳ هزار واحدی بازگشت تا شروعی سبز در دومین روز معاملاتی سال ۹۹ داشته باشد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در آغاز معاملات بازار سهام روز چهارشنبه ۶ فروردین، شاخص کل با رشدی ۴۶۰۰ واحدی مجددا به کانال ۵۱۳ هزار واحدی بازگشت. در این میان سه نماد وبملت، رمپنا و حکشتی به ترتیب با ۵۶۸، ۵۵۵ و ۳۳۵ واحد بیشترین تاثیر را بر سبزپوشی شاخص کل داشتند.

5 2 2

در ۳۵ دقیقه ابتدایی معاملات امروز بیش از ۱۶۰ هزار معامله در بورس انجام شد که طی آن یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون سهم با ارزشی بالغ بر ۸ هزار میلیارد ریال دادوستد شد. در این مدت ارزش معاملات فرابورس نیز بیش از ۳ هزار میلیارد ریال گزارش شده است.

5 1 3

بازار در حالی معاملات خود در روز چهارشنبه را آغاز کرده که روز گذشته و در اولین روز معاملاتی سال، شاخص کل افتی ۴۲۰۰ واحدی را به ثبت رسانده بود. با این حال در ۳۰ دقیقه ابتدایی بازار امروز، وبملت با حجم معاملاتی نزدیک ۵۰۰ میلیون سهم، بیشترین حجم معاملات بازار را به خود اختصاص داده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سرزمین عجایبه اینجا، همه بازارهای جهانی منفی بوده، اینجا مثبته. واقعا جالبه !!!

  • ناشناس

    داداش خیلی ببخشین شما دوست دارین منفی بشه !خب رشد کرده دیگه. بازار منفی میشه یه چیزه دیگه میگین ، مثبت میشه باز یه حرف دیگه؟؟؟