کد مطلب: ۶۹۴۲۰۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

زمان آغاز پرداخت تسهیلات مسکن روستایی اعلام شد

زمان آغاز پرداخت تسهیلات مسکن روستایی اعلام شد

با اعلام سخنگوی دولت، پرداخت وام مسکن روستایی از شنبه هفته آینده آغاز خواهد شد. مبلغ این وام نیز ۲۰۰میلیون تومان اعلام شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پس از کش و قوس‌های فراوان بر سر پرداخت تسهیلات مسکن روستایی، سخنگوی دولت اعلام کرد که پرداخت این وام از شنبه ۵ شهریور ماه آغاز می‌شود. لازم به ذکر است که قرار بود پرداخت این وام از هشتم مرداد ماه آغاز شود. با این وجود این وام از هفته آینده و با حدود یک ماه تاخیر به متقاضیان اعطا خواهد شد.

مبلغ وام مسکن روستایی چقدر است؟

امروز علی بهادری جهرمی با اعلام این خبر اعلام کرد که دولت با افزایش مبلغ این تسهیلات از ۱۰۰میلیون تومان به ۲۰۰میلیون تومان موافقت کرده است. مسعود میرکاظمی، رییس سازمان برنامه و بودجه نیز اعلام کرد که اقدامات لازم برای پرداخت تسهیلات فوق از سوی بانک‌ها آغاز شده است.

داستان پرداخت تسهیلات مسکن روستایی

مبلغ وام مسکن روستایی در ابتدای سال ۱۴۰۰ معادل ۵۰میلیون تومان و با نرخ سود پنج درصد بود که به ۱۰۰میلیون تومان افزایش یافت. در آبان ماه همان سال مبلغ این وام به ۲۰۰میلیون تومان افزایش یافت اما به دلیل کمبود منابع، در این مدت این وام با نرخ سود ۱۸درصد پرداخت می‌شد. بنابراین تقاضا برای دریافت این وام و ساخت مسکن روستایی با کاهش مواجه شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.