کد مطلب: ۳۲۸۳۴۴

رئیس اتحادیه جایگاه‌داران بنزین در گفتگو با تجارت‌نیوز:

برای افزایش قیمت بنزین آمادگی نداریم

برای افزایش قیمت بنزین آمادگی نداریم

رئیس اتحادیه جایگاه‌داران بنزین می‌گوید: تجهیزات جایگاه‌داران بسیار فرسوده است. از این رو جایگاه‌داران به هیچ عنوان آمادگی لازم را برای افزایش قیمت بنزین ندارند.

به گزارش تجارت‌نیوز پس از موافقت وزارت نفت با دو نرخی شدن بنزین که نمایندگان مجلس خبر داده‌اند و احیای کارت‌های سوخت آیا باید منتظر اعلام نرخ‌های جدید بنزین بود؟ در این مورد بیژن زنگنه، وزیر نفت 30 آبان ماه امسال با انتقاد از وضع جایگاه‌داری و با تاکید بر تحول خدمات در جایگاه‌های سوخت گفته است: هدف از احیای کارت سوخت نظام دادن به توزیع سوخت است و به هیچ وجه بحث سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین مطرح نیست.

در همین مورد رئیس اتحادیه جایگاه‌داران بنزین در پاسخ به این سوال که آیا جایگاه‌داران آمادگی لازم را برای افزایش قیمت بنزین دارند یا خیر؟ به تجارت‎نیوز گفت: جایگاه‌داران به هیچ عنوان آمادگی لازم را برای افزایش قیمت بنزین ندارند. چرا که زیرساخت جایگاه‌داران آماده نیست.

بیژن حاج‌محمدرضا اضافه‌کرد: زیرساخت‌های فعلی متعلق به سال 86 است که از آن زمان تاکنون 11 سال می‌گذرد. بنابراین تجهیزات جایگاه‌داران بسیار فرسوده است. دولت چنانچه برنامه جدیدی در سر دارد باید نسبت به تعویض و بروزرسانی وسایل جایگاه‌داران بنزین اقدام کند.

بنزین 2

پس از احیای کارت سوخت آیا باید منتظر گرانی بنزین بود؟

او در ادامه گفت: در سنوات گذشته این طور بود که هیات دولت افزایش قیمت بنزین را به جایگاه‌داران اعلام می‌کرد و ما هم از قانون تبعیت می‌کردیم. اما امسال باید و نبایدهای گرانی قیمت بنزین و تبعاتی که می‌تواند برای اقشار مختلف مردم داشته باشد را به مسئولان گوش‌زد کردیم.

حاج محمدرضا در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا موافق گرانی قیمت بنزین هستید یا خیر؟ پاسخ داد: هرگز موافق افزایش قیمت بنزین نیستم. چرا که مردم در وضعیت بحرانی قرار دارند. حتی اکنون وضع مردم برای خرید فرآوردهای نفتی همچون بنزین نیز ناخوشایند است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.