کد مطلب: ۴۷۷۹۱۲

نایب‌رئیس اتاق بازرگانی از آینده بورس می‌گوید

نایب‌رئیس اتاق بازرگانی از آینده بورس می‌گوید

نایب‌رئیس اتاق بازرگانی ایران می‌گوید آینده بازار سرمایه منوط به تصمیم‌هایی است که در این زمینه گرفته خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار بورس تهران در طول ماه‌های گذشته با رشدی قابل توجه به صدر بازارهای سودده در اقتصاد ایران رسیده و همین امر باعث شده تعداد زیادی از سهامداران جدید با دریافت کد بورسی، شانس خود را برای افزایش سرمایه‌هایشان امتحان کنند.

با وجود رکوردشکنی‌های پی‌درپی بورس در ماه‌های گذشته، در روزهای اخیر این بازار روندی سینوسی را پیش گرفته و پس از افت قابل توجه شاخص در هفته‌های قبل، از ابتدای هفته جاری به ثبات نسبی رسیده است. با این وجود برخی سهامداران همچنان نگران آینده بازار و سرنوشت پول‌هایشان هستند.

حسین سلاح‌ورزی، نایب‌رئیس اتاق بازرگانی ایران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشته: بورس بخش عمده‌ای از مسیر اصلاحی را طی کرده و با توقف تصمیمات ناصواب، در روزهای آتی نمادهای ارزنده با رشد و سهام غیر ارزنده با کاهش قیمت به مسیر خود ادامه خواهند داد.

وی افزود: اگر مداخله و دستکاری در بازار نباشد، بورس ضمن رشد با ثبات، نقش علامت‌دهی به نظام اقتصادی را به خوبی ایفا خواهد کرد.

نایب‌رئیس اتاق بازرگانی ایران، همچنین به لزوم خصوصی‌سازی و توجه جدی به این مقوله در اقتصاد ایران نیز پرداخت و گفت: خصوصی‌سازی و آزادسازی اقتصاد نمادی از شایسته‌سالاری و توسعه‌گرایی و اتکای حاکمیت به قدرت و اراده ملت و ترویج مسئولیت‌پذیری و ارزش آفرینی در میان آحاد مردم است. چرا مجلس فراکسیونی برای تعقیب مطالبه اساسی خصوصی‌سازی و آزادسازی کامل اقتصاد کشور ندارد؟

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بهترین بازار با اختلاف ، البته حداقل یکسال صبر

  • ناشناس

    متاسفم براتون دیگه ملت گول نمیخورن حالا بازار در حال رشده میخوان بورس وخراب کنند سهامتون رو از چنگتون در بیارن مردم اگاه باشید با این تورم وقیمت دلار سهامتون حفظ کنید

    • ناشناس

      بله درست عرض کردید سهام در هفته اینده رشد میکنه .خواهش میکنم مردم سهام نگه دارن .

  • مردم‌سالاری

    نظارت جدی در خصوصی‌سازی باید صورت گیردشما رفتار حقوقیای بورس رو ببین!!!باید مردم‌سالاری مورد توجه قرار گیرد تا خصوصی‌سازی رانتی کمرنگ شود…

  • موندنی

    بورس نزدیک به یک جهش جدیمراقب سهامتان باشیدصعود تا پایان مهر و قبل از انتخابات ترامپ

  • ناشناس

    احتمالاآقای نایب رئیس از خرید سهام بازمانده که میگه نیمی از اصلاح را رد کرده . آقای به ظاهر محترم این اصلاح نبودریزش بود البته برای خیلی از نمادها .نه نمادهای دولتی وسازمان بورس.تصمیمات ناصواب .شما به عنوان مدیر مملکت چه گلی با تصمیمات صوابت زدی که نظر کارشناسی میدی در مورد بورس.

  • ناشناس

    روز شنبه که نقشه امریکای خبیث برای مکانیزم ماشه به باد رفت, بورس ایران قوی ترین بورس جهان میشه ???

  • ناشناس

    سلام بعد از بد عهدي حقوقي هاي دولتي و فروش آبشاري آنها در قيمت بالا مردم دوباره دارن به بازار اطمينان ميكنند
    تو رو به اون خدا ايي كه ميپرستيد با خبر هاي هيجان آور منفي اطمينان مردم رو سلب نكنيد تنها راه جلب اين غول نقدينگي بورس است بخدا همه در يك كشتي نشسته ايم
    منتظر خبرهاي نشاط آور و اميد بخش شما هستيم با آرزوي سلامت براي شما اهالي رسانه زحمت كش

  • ناشناس

    خواهش میکنم .شمایی که بورس هیچ ربطی به شما نداره..در رابطه باهاش اظهار نظر نفرمایید..همه شدن داسوز مردم و تحلیلگر بازار سرمایه

  • ناشناس

    من که پولامو از بورس کشیدم بیرون یه ماشین کهنه خریدم باهاش گازوییل میبرم مرز باجون خودم بازی میکنم شاید از گشنگی نمیرم

    • ناشناس

      اونیکه گرسنه است و قاچاق گازوئیل می کنه، پای اینترنت ننشسته کامنت بذاره. کم خالی ببند و کم جو بده