خبر مهم:

کد مطلب: ۸۱۸۹۱۴

ابطال مجوز چندین ایرلاین به دلیل گرانفروشی

ابطال مجوز چندین ایرلاین به دلیل گرانفروشی

سازمان هواپیمایی کشور امروز با ارسال نامه‌ای جداگانه به 5 شرکت هواپیمایی مجوز پرواز این شرکت‌ها را در برخی از مسیرها به دلیل گرانفروشی باطل کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سازمان هواپیمایی کشور مجوز پرواز پنج شرکت داخلی را به دلیل گرانفروشی باطل کرد.

سازمان هواپیمایی کشوری با ارسال نامه‌های جداگانه به مدیران عامل ۵ ایرلاین دیگر، مجوز پرواز این شرکت‌ها در برخی مسیرهای داخلی را به دلیل گرانفروشی از ۲۱ خرداد باطل کرد.
معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری با ارسال نامه‌های جداگانه‌ای به هواپیمایی آتا، فلای پرشیا، کیش‌ایر، کارون و سپهران مجوز پروازی این شرکت‌ها را در برخی مسیرهای داخلی از 21 خردادماه تا اطلاع ثانوی باطل کرد.

بر این اساس مجوز پروازهای هواپیمایی آتا در مسیر تهران-مشهد، فلای پرشیا در مسیر تهران-شیراز، هواپیمایی کیش در مسیر تهران-اهواز، کارون در مسیر تهران-شیراز و سپهران در مسیر تهران-مشهد به دلیل گرانفروشی باطل خواهد شد.

مجوز پرواز هواپیمایی زاگرس باطل شد

صبح امروز روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از ابطال پرواز هواپیمایی زاگرس در مسیر تهران-اهواز به دلیل گرانفروشی خبر داده بود.

سازمان هواپیمایی کشوری همه مجوزهای پروازی مسیر تهران- اهواز شرکت هواپیمایی زاگرس را به علت عرضه بلیت بالاتر از نرخ تعیین شده، لغو کرد.

‌پیرو اخطار قبلی در اردیبهشت ماه جاری و بررسی مجدد سیستم های نمایش، توزیع و فروش بلیت هوایی، بلیت شرکت هواپیمایی زاگرس همچنان بالاتر از نرخ تعیین شده در نرخنامه ابلاغی این سازمان به شرکت های هواپیمایی به‌فروش رسید.

بنابراین سازمان هواپیمایی کشوری، به استناد قوانین و مقررات موضوعه این سازمان و به منظور حفظ مصالح عمومی، همه مجوز های پروازی مسیر تهران- اهواز آن شرکت را از روز یکشنبه‌ 1402/3/21 تا اطلاع ثانوی باطل کرد.

طبق اعلام سازمان هواپیمایی کشوری، به علت گرانفروشی در مسیرهای داخلی به 3 شرکت خدمات مسافرت هوایی شامل آراء جهان‌ نوین گستر اطلس، دلتابان و آبنوس گشت نیز اخطار داد.

بنابراین گزارش اردیبهشت امسال بود که سازمان هواپیمایی کشوری، نرخ جدید مصوب پروازهای داخلی را به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ کرد.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.