کد مطلب: ۶۵۵۳۳

احتمال رکود در بازار جهانى بالا رفته است

احتمال رکود در بازار جهانى بالا رفته است

بر اساس آخرین موضع گیرى صندوق بین المللى پول ، خطاب به کشورهاى G۲۰ اعلام کرده است که خطر افزایش رکود اقتصادى در جهان زیاد شده است و بنابراین خواسته است که سیاست‌هاى انگیزشى خود را هر چه سریعتر اعمال کنند.صندوق بین المللى پول معتقد است که احتمال رکود در انگلستان، اروپا و بعضى از

1b26f32dda564a5e60f88293a5cd8279_XL.jpg بر اساس آخرین موضع گیرى صندوق بین المللى پول ، خطاب به کشورهاى G۲۰ اعلام کرده است که خطر افزایش رکود اقتصادى در جهان زیاد شده است و بنابراین خواسته است که سیاست‌هاى انگیزشى خود را هر چه سریعتر اعمال کنند.صندوق بین المللى پول معتقد است که احتمال رکود در انگلستان، اروپا و بعضى از کشورهاى آفریقایى زیاد شده است و چین هم در عین حال دچار کاهش نرخ رشد اقتصادى شده است.
جدا از این، صندوق بین المللى پول معتقد است که نابرابرى در اقتصاد جهانى، پایین بودن قیمت نفت و سایر کالاها از جمله موارد تسریع کننده رکود فراگیر خواهد بود. در همین حال این صندوق توضیح داده است که جایى براى نگرانى و ترس وجود ندارد. اما بهتر است، سرمایه گذاران این مساله را در استراتژى هاى خود ببینند.
به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»،همچنین شاخص احتمال رکود اقتصادى recession risk که توسط بلومبرگ تهیه مى شود، اظهارات و مواضع صندوق بین المللى پول را تایید می‌کند. لازم به توضیح است که تعداد زیادى از اقتصاددانان مواضع صندوق را جدى نمی‌گیرند. منحنى ریسک رکود بلومبرگ در زیر آمده است .

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.