خبر مهم:

کد مطلب: ۵۹۰۷۲۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

معامله‌گران بازار بخوانند / سیگنال‌های اثرگذار بر بورس امروز

معامله‌گران بازار بخوانند / سیگنال‌های اثرگذار بر بورس امروز

روز گذشته در دومین روز معاملاتی شاخص کل بورس باز هم با اصلاح و افت مواجه شد و در پایان بازار در محدوده یک میلیون و ۳۸۴ هزار واحد قرار گرفت. مهم‌ترین اخبار موثر در بورس امروز کدام خبرها هستند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، روز گذشته در دومین روز معاملاتی شاخص کل بورس باز هم با اصلاح و افت مواجه شد و در پایان بازار در محدوده یک میلیون و ۳۸۴ هزار واحد قرار گرفت. مهم‌ترین اخبار موثر در بورس امروز کدام خبرها هستند؟

_رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از توافق با وزیر صمت خبر داده تا در یک بازه زمانی حداکثر ۲ ساله تمامی اختیارات و تصمیمات مجامع شرکت‌های خودرویی به صاحبان سهام بازگردد.

_ یکی از نمایندگان مجلس گفت: کمیسیون صنایع و معادن هفته گذشته جلسه مفصلی با حضور وزیر صمت داشت که ایشان یک فرصت شش ماهه از مجلس خواست تا به اوضاع نابسامان خودرو رسیدگی ویژه‌ای داشته باشد و قرعه‌کشی خودرو را حذف کند.
_ قیمت دلار در بازار آزاد روز گذشته روند افزایشی داشت و به کانال ۲۷ هزار و ۶۰۰ تومان رسید. نرخ ارز در صرافی ملی امروز ۲۶ هزار و ۸۹۲ تومان اعلام شد.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    هیچ عاملی تاثیر در صعود بورس ندارد اگر حتی برجام نهایی بشه دوباره میگن دلار ارزون شد سهام میاد پایین پول مردم در کوره داره میسوزه و هیچ سهم خود و بدی با هم فرقی نداره شرکتی که قیمت محصولاتش نسبت به پارسال 100% افزایش داشته قیمت سهامش 80% درصد اومده پایین

    • بینام

      باید هم بیاد پایین چون پارسال رشد بسیار غیر منطقی داشت

    • ناشناس

      اینو کسی نمیگه اینو مردم عوام تازه وارد اجرا میکنن

    • سبز و پرسود

      بابا حرفه ای

  • ناشناس

    ریسی هم نتونست کاری بکنه…متاسفانه فقط حرف میزنن از عمل خبری نیست….

  • ناشناس

    دلیل ریزش فقط سیاسیه و نگرانی از وخیم شدن شرایط ایران بعد از شکست توافق تنها دلیل فرار همه از بورس هست.اگه یه خبر مبنی بر نزدیک شدن نظر ایران و غرب برای توافق بیاد تموم این ریزشها در ۵ روز کاری جبران میشه.

  • ناشناس

    افشاگری کارمند بورس تنم را لرزاند