کد مطلب: ۵۳۹۹۴۲

آخرین اخبار ثبت‌نام‌ها/ ملک‌زاده و جهرمی داوطلب شدند

آخرین اخبار ثبت‌نام‌ها/ ملک‌زاده و جهرمی داوطلب شدند

ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری در روز دوم ادامه یافت. ملک‌زاده معاون گردشگری دولت دهم و محمد جهرمی وزیر کار دولت نهم از جمله کسانی بودند که امروز ثبت‌نام کردند. آذر منصوری نیز اعلام کرد که همه کاندیداهای جبهه اصلاحات ایران ثبت‌نام می‌کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، از جمله چهره‌هایی که امروز با حضور در وزارت کشور در انتخابات ۱۴۰۰ ثبت‌نام کردند می‌توان به محمد شریف ملک‌زاده، معاون گردشگری دولت دهم، محمدحسن قدیری‌ابیانه، سفیر سابق ایران در ایتالیا و محمد جهرمی، وزیر کار دولت نهم اشاره کرد.

همچنین، خیرالله حاجی‌زاده، نظامی سابق نیز کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ شد. او چهار دوره ردصلاحیت شده و برای پنجمین بار ثبت نام کرد. او گفت که اگر این بار ردصلاحیت شود با تانک می‌رود جلوی شورای نگهبان!

همه کاندیداهای جبهه اصلاحات ثبت‌نام می‌کنند

آذر منصوری، سخنگوی جبهه اصلاحات ایران نیز گفت: همه کاندیداهای جبهه اصلاحات ایران برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی ۱۴۰۰، ثبت‌نام می‌کنند و تصمیم‌گیری این جبهه برای رسیدن به کاندیدای واحد، به بعد از ایام ثبت‌نام موکول شد.

وی در ارتباط با نحوه رسیدن این جبهه به یک کاندیدای واحد برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ توضیح داد: به دلیل آنکه برخی از افرادی که توسط اعضای مجمع عمومی پیشنهاد و در لیست ۱۴ نفره جای گرفته بودند، تصمیم‌شان برای آمدن یا نیامدن قبل از ثبت‌نام مشخص نشده بود، با پیشنهاد هیات‌رئیسه و تصویب مجمع عمومی رای گیری دوسوم، تصمیم‌گیری برای رسیدن به کاندیداهای نهایی جبهه اصلاحات ایران به بعد از زمان مقرر برای ثبت‌نام ها موکول شد.

حزب موتلفه: بادامچیان و نیکنام ثبت‌نام می‌کنند

همچنین حزب موتلفه اسلامی اعلام کرده است که اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی بنا بر مصوبه شورای مرکزی حزب، روز پنج‌شنبه ۲۳ اردبیهشت ۱۴۰۰ در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ثبت‌نام خواهد کرد.

منبع: مهر، ایسنا، رویداد ۲۴

آخرین اخبار انتخابات را در صفحه اختصاصی انتخابات ۱۴۰۰ پیگیری کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.