خبر مهم:

کد مطلب: ۳۷۲۱۷۳

اختلال ناگهانی در روند معاملات یک کارگزاری

اختلال ناگهانی در روند معاملات یک کارگزاری

دقایقی پس از شروع معاملات امروز بازار سهام در سامانه معاملاتی آنلاین کارگزاری آگاه اخلال ایجاد شد و مشتریان این کارگزاری برای مدت زمانی به سامانه معاملاتی خود دسترسی نداشتند. در حال حاضر مشکل برطرف شده و دسترسی به سامانه معاملاتی برای تمامی مشتریان امکان‌پذیر است.

مشتریان کارگزاری آگاه مدت زمانی به پنل معاملاتی خود دسترسی نداشتند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، دقایقی پس از شروع معاملات امروز بازار سهام در سامانه معاملاتی آنلاین کارگزاری آگاه اخلال ایجاد شد و مشتریان این کارگزاری مدت زمانی به سامانه معاملاتی خود دسترسی نداشتند.

یک مسئول بخش واحد معاملات اوراق بهادار کارگزاری آگاه در گفتگو با تجارت‌نیوز عنوان کرد که در حال حاضر این مشکل به‌طور کامل برطرف نشده و کارگزاری در تلاش است هرچه سریع‌تر این اخلال را برطرف کند.

وی همچنین افزود که مشتریان می‌توانند تا زمان رفع این اختلالات برای انجام معاملات خود از نسخه اپلیکیشن و یا از نسخه قدیمی آساتریدر آگاه oldonline.agah.com استفاده کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    آگاه مدتها هست که سرورهاش مشکل داره و پاسخگوی این تعدادمتقاضی نیست ولی توجه نمیکنه و مشکل مشتریان اصلا براش اهمیت نداره پشتیبانی اون مطلقا پاسخگو نیست و توی آساتریدر هرچی تیکت پشتیبانی میذاری متاسفانه اقدامی انجام نمیده و متاسفانه اداره بازرسی کارگزاران سازمان بورس اوراق بهادار هم نظارتی روی این موضوع نداره.
    به امید درست شدن همه مشکلات چون انسان با امید زنده هست.

  • ناشناس

    دوستانی که شکایت دارن زودتر کارگزاریشون رو عوض کنن و جا رو واسه بقیه خالی کنن . اگر خودشون یا اطرافیانشون از کارگزاریهای دیگه مثل مفید ، آشنا و … استفاده میکردند متوجه میشدند که مرغ همسایه غازه
    اون دوستانی هم که تو صف خرید هستند و فکر میکنن با عوض کردن کارگزاری مشکلشون حل میشه ، یک توهم بیش نیست ، صف خرید سراسری هستش ، یعنی تعداد افرادی که تو صف خرید میبینید از تمام کارگزاری ها هستند . کارگزاری بیشتر از شما میخواد تا معامله شما رو انجام بده چون پورسانتش رو میگیره . این صحبتهایی که دوستان میکنن نشون میده ما آماتور زیاد داریم اینجا ، حرفه ای ها با کارگزاری تماس میگیرن و مشکل رو جویا میشن ، دنبال شایعات نمیرن. امروز ۴ تیرماه ۱۳۹۹ مشکلی که ایجاد شده برای آگاه ، یه مشکل سخت افزاری هست ، به دلیل نوسان برق یکسری از سیستمها سوخته
    دوستان برن یکم تحقیق کنن ببینن صف خرید چیه صف فروش چیه ، چرا کارگزاری آگاه حدود ۱۰ ساله که بهترین کارگزاری کشور هست ، برین تحقیق کنین یکم مطالعه کنید درباره بورس ، ذهنتون رو مثبت کنید شاید پشت این وقفه سود عالی برامون خوابیده .

    • ناشناس

      در تموم دنیا سرورها بدلیل اهمیت بالایی که دارند بمنظور جلوگیری از آسیبهای ناشی از نوسانات برق به یو پی اس وصل هستند احتمالا آگاه خواسته با این حرف یه شوخی بکنه تا همه از ناراحتی خارج بشن.
      باید دید پشت این دروغ آشکار چه موضوعی نهفته است.

    • ....

      چرا این مشکل برای هیچ کارگزاری دیگه در کل کشور رخ نداده تا حالا، چرا مدتهاست سرعت آپ اونقدر پایینه که فقط در ساعات پایانی بورس میشه سایت یا آپ را باز کنیم، مطمئن باش امروز لکه ننگی بر پیشانی این کارگزاری نشست که قطعا خسارتهای مادی و معنوی فراوانی را برایش خواهد داشت، همانطور که مدتهاست ترس و اضطراب قطعی و هنگ کردن این کارگزاری باعث خسارت روحی جبران ناپذیر به معامله کنندگان مظلوم و بدبخت آگاه وارد میشود. بخاطر کوتاهی و سهل انگاری مدیرعامل و دوستان و همدستانش

    • مشتری آگاه

      دوست محترم این قابل توجیه نیست برای کارگزاری آگاه، مگه یه کارگزاری با این عظمت دکون بقالی سر کوچه هست که پیش بینی حوادث و اتفاقات رو نمیکنه، با عرض پوزش اینکه کارگزاری اگاه بهترین کارگزاری هست دلیلی نمیشه که مردم را با دلایل واهی سرکار بزارن و بگن ” احتمالا به دلیل نوسانات برق مشکل پیش اومد”

  • ناشناس

    پست مورخ 17 اردیبهشت 1399 کد مطلب 448152
    https://tejaratnews.com/%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%84%D8%A7%D9%84-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B9%D8%A7%D9%85%D9%84%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%DA%AF%D8%A7%D9%87اگر این مشکل توسط آگاه یا نهاد نظارت کننده برعملکرد کارگزاران رسیدگی شده بود شاید امروز شاهد اینهمه گلایه نبودیم.

  • ناشناس

    وجدانم خوب چیزیه خب درشوتخته کنیداین چه وضعشه ؟شورشو درآوردید چکم فرم خورد امروز گند زدین به آبرو و اعتبارم

  • ناشناس

    تلفن اداره بازرسی کارگزاران سازمان بورس اوراق بهادار
    021-88679640-45
    داخلی 456
    تماس بگیرید شاید فکری بحالمون بکنن

  • رضا

    معلوم نیست پشت پرده چه خبره کی جواب گو ضرر مردم هست با کمال پررویی میگن تو تعطیلات درست میکنیم این یعنی حالا حالاها درست بشو نیست تلفن هم که جواب گو نیستن

  • ناشناس

    مسئول محترم بخش واحد معاملات اوراق بهادار کارگزاری آگاه هیچکدوم از لینکهاتون جواب نمیده شما که میگی مشتریان می‌توانند تا زمان رفع این اختلالات برای انجام معاملات خود از نسخه اپلیکیشن و یا از نسخه قدیمی آساتریدر آگاه oldonline.agah.com استفاده کنند خودت کنترل کردی که همچین چیزی میگی. حتی لینک سامانه معاملات آتی هم جواب نمیده.
    online.agah.com
    oldonline.agah.com
    lightonline.agah.com
    onlineime.agah.com
    هیچکدوم جواب نمیده چرا دروغ تحویل مردم میدید؟

  • ناشناس

    احتمالا پول برق رو ندادن

  • ناشناس

    آقا چه کنیم؟؟؟

  • محمو

    پس این کی وصل میشه چه وضعشه اخه