کد مطلب: ۶۷۰۸۱۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

اختلال در سامانه کارگزاری مفید/ چرا اپراتورها پاسخگو نیستند؟

اختلال در سامانه کارگزاری مفید/ چرا اپراتورها پاسخگو نیستند؟

ضعف هسته معاملات بورس باعث شده که بسیاری از سهامداران و کارگزاری‌ها با زیان مواجه شوند. دو روزی می‌شود که سامانه معاملات کارگزاری مفید اختلال دارند و این موضوع زیان بیش از پیش را برای سهامداران در پی دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، از سال ۱۳۹۹ تا به امروز سامانه معاملات بورس با مشکل مواجه‌اند و هر چند ماه به نوعی هنگ می‌کنند. در نتیجه سهامداران نمی‌توانند معاملاتی انجام دهند و این موضوع زیان بیش از گذشته سهامداران را در پی دارد. حالا، دو روزی می‌شود که سامانه معاملات کارگزاری مفید با اختلال مواجه شده است. اغلب کاربران می‌گویند این اختلال در نسخه وب بسیار زیاد است و نسخه موبایل نیز گاها با اختلال مواجه می‌شود.

امروز یکشنبه دومین روز معاملاتی است که کارگزاری مفید نتوانسته مشکل اختلال را حل کند و این موضوع به عامل زیان سهامداران تبدیل شده است.

مهم‌ترین مشکلات اختلال در کارگزاری‌ها مربوط به هسته معاملات بورس است. هسته معاملات مشکلات زیادی دارد و به گفته کارشناسان قابل استفاده نیست. باید تعمیرات و به روز رسانی‌های لازم روی آن انجام شود تا هسته، پاسخگوی معاملات روزمره باشد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که چند ماه اخیر کارگزاری مفید با چند و چندین اختلال مواجه شده و به نوعی خطر متوجه این کارگزاری است .

عدم پاسخگویی کارگزاری مفید

کاربران نیز نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند و کاربری نوشت: «دیگه شورشو درآوردن، هیچ کدوم از ابزارها و سامانه‌هاش کار نمیکرد امروز هم باعث شد کلی ضرر کنم فقط کارمزد میگیرن و جواب نمیدن.»

-«نه رو کامپیوتر باز میشه و نه رو گوشی خب من میخوام سهمم رو بفروشم»

-«زنگ میزنم اما جواب نمیدن خب نمیتونید پاسخگوی تلفنی ندازید»

-«واقعا متاسفم برای مفید یه روز بدون قطعی نداره همش با اعصاب ادم بازی میکنه الانم کارگزاریش مثل میشه با اختلال مواجه شده»

آخرین اخبار بازار سرمایه را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بدبخت شدم امروز، مفید در بدبختیم سهیم بود،

  • ناشناس

    همش نقشه است مردم بدبخت کنن

  • ناشناس

    اختلال کجا بوده عمدا خودشون این کار رو میکنن تا ملت نتونن به موقع بفروشن😡

  • روح اله

    امروز با این قطعی خیلی ضرر کردم… فردا تغییر ناظر میزنم و میرم تو یک کارگزاری دیگه. 1میلیارد تومن پول بی زبونمو نمی‌ذارم مفید بخاطر قطعی مکرر و دست به یکی خودشون هاپولی کنه. همگی از روی مفید جابجا بشین

  • داغ دیده از مفید

    امروزنتونستم سفارش خرید را عوض یا حذف کنم و درقیمت بالاتر برام خرید اگر این سیستم لعنتی مشکل نداشته باشه،آدم میدونه توبازار چه خبره ،وقتی بازار تعطیل میشه نگاه میکنی میبینی هم در خرید هم درفروش ضرر کردی
    واقعا خسته نباشی رئیس کار گذاری مفید،دو طرفه به مشتریات ضرر میزنی

  • داغ دیده مفید

    به پشتیبانی پیام دادم پرسیدم علت هنگی چیه و ضرر هایی که کردیم کی پاسخگو هستش . با کمال پررویی میگ مشکل از ما نیست و مشکل از شماست . خب من خودم ۵اکانت دارم و با همه دوستام دسته جمعی رفتیم یک ریال هم نمیزارم تو کارگزاری مفید بمونه.

  • ناشناس

    وقتی یه سازمان زیرساخت برای 100 نفر داره ، 101 نفر رو جذب نمی کنه ، ولی اینجا برای سود بیشتر به این اصول ابتدایی توجه نمیشه . جناب مفید اگر امکان ارایه خدمت به 100 نفر رو داری ، لطفا بعد از اینکه ظرفیت پر شد ، دیگه ورودی رو ببند . آخه به چه قیمتی ؟ میخوای دو ریال سود بیشتر ببری هزاران نفر رو بیچاره میکنی .

  • ناشناس

    کی مشکل حل میشه نمی‌تونیم واردبشیم نه خریدی نه فروشی

  • ناشناس

    این کارگزاری کی مشکلش حل میشه بلاتکلیف موندیم انصاف نیست

  • ناشناس

    چرا کسی جوابگو نیست جای تاسفه اینهمه بی اعتنایی