کد مطلب: ۲۹۸۶۶۶

ارز دولتی برای تامین ۱۵ قلم ضروری کامیونداران اختصاص یافت

ارز دولتی برای تامین ۱۵ قلم ضروری کامیونداران اختصاص یافت

رئیس کمیته حمل و نقل مجلس شورای اسلامی از تصمیم وزارت صمت برای اختصاص ارز دولتی برای تامین ۱۵ قلم ضروری کامیونداران خبر داد.

شادمهر کاظم زاده با اشاره به نشست اخیر کمیته حمل و نقل مجلس برای بررسی مشکلات کامیون‌داران، گفت: این نشست با حضور نمایندگان تمام دستگاه‌ها از جمله سازمان تعزیرات، وزارت صمت، وزارت راه و شهرسازی، راهداری و نماینده صنف کامیونداران برگزار شد .

به گزارش تجارت‌نیوز،نماینده مردم دهلران، آبدانان و دره شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این نشست و جلسات دیگر، تمام مسائل مرتبط با کامیون داران مورد بحث و بررسی قرار گرفت . وی افزود: یکی از گله ها و مشکلات کامیونداران، توزیع نامناسب لاستیک بود که این مسئله موجب افزایش قیمت این محصول شد، از اینرو مقرر شد اقدامات مقتضی برای کاهش مشکلات کامیونداران در این حوزه صورت گیرد .

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: از طرف دیگر وزارت صنعت، معدن و تجارت مکلف شد که در حوزه ثبت سفارش اقلام ضروری کامیونداران که حدود ۱۵ قلم است، اقدامات لازم را صورت دهد .

وی از برنامه وزارت صنعت برای تخصیص ارز دولتی برای تامین ۱۵ قلم ضروری کامیون داران خبر داد و افزود: سازمان تعزیرات و سازمان حمایت از مصرف کنندگان نیز متعهد شد که با اقدامات سودجویانه افراد در احتکار اجناس و اقلام مورد نیاز کامیونداران برخورد کند .

کاظم زاده ادامه داد: از طرف دیگر در ماه گذشته به طور هفتگی، حدود ۶۰ هزار حلقه لاستیک برای تعادل قیمت‌ها، در بازار عرضه شد . این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: یکی دیگر از مشکلات کامیونداران، تحویل سهمیه سوخت بر اساس پیمایش بود که مقرر شد که شرکت پخش و پالایش، نسبت به اصلاح سامانه مذکور اقدام کند .

رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس، از ارسال گزارش این کمیسیون درباره وضعیت و اقدامات صورت گرفته برای حل مشکلات کامیون داران به صحن علنی مجلس خبر داد و گفت: این گزارش، مجموعه‌ای از اقدامات، برنامه‌ها و مباحث مطروحه درباره مشکلات کامیونداران است که در هفته‌های آتی تقدیم هیات رئیسه مجلس برای قرائت در صحن می‌شود.

منبع:خانه ملت

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.