کد مطلب: ۵۶۳۸۱۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

استخدام نیروی انتظامی از افراد زیر ۲۶ سال / شرط استخدام چیست؟

استخدام نیروی انتظامی از افراد زیر ۲۶ سال / شرط استخدام چیست؟

فرماندهی انتظامی استان ابرز اعلام کرد در مقطع درجه‌داری از متولدین سال ۱۳۷۴ به بعد استخدام می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، جلالی، رئیس اداره گزینش و استخدامی فرماندهی استان البرز گفت: فرماندهی استان البرز برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در مقطع درجه‌داری و به صورت پیمانی پنج ساله استخدام می‌کند.

شرایط استخدامی

او ادامه داد: افراد(مرد) دارای مدرک تحصیلی دیپلم و پیش‌دانشگاهی تمامی رشته‌های نظری و فنی و حرفه‌ای و کار و دانش برای اشتغال در این فرمانداری در سال ۱۴۰۰ پذیرفته می‌شوند.

جلالی با بیان اینکه متولدین سال ۱۳۷۴ به بعد مشمول این استخدام می‌شوند، گفت: قد حداقل ۱۷۰ سانتی‌متر، معدل حداقل ۱۲ و داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت‌های خدمتی غیر از معافیت پزشکی از دیگر شرایط استخدام در فرماندهی انتظامی البرز است.

رئیس اداره گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان البرز ادامه داد: همچنین با مدرک کارشناسی و بالاتر نیز برای خدمت در معاونت اجتماعی و مراکز مشاوره کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در رشته‌های روانشناسی، مشاوره، مطالعه خانواده و مددکاری اجتماعی به‌صورت کارمند خرید خدمت، زن استخدام می‌شود.

جلالی در پایان گفت: واجدین شرایط می‌توانند به هسته گزینش و استخدام فرماندهی البرز به نشانی کرج - میدان توحید - بلوار بلال - روبروی بانک صادرات مراجعه کنند و یا با شماره تلفن‌های ۰۲۶۲۱۸۲۷۴۱۰ - ۰۲۶۲۱۸۲۷۴۰۹ تماس بگیرند.

دیگر استخدامی نیروی انتظامی

هفته گذشته نیز نیروی انتظامی خبر از استخدامی نیروی انسانی مورد نیاز خود در مقطع درجه داری از متقاضیان مرد، دارای مدرک تحصیلی دیپلم رشته های نظری، فنی و حرفه ای و کارودانش خبر داد. حداقل سنی برای این استخدامی حداقل سن ۱۸ سال و حداکثر ۲۵ سال است.

از جمله شرایطی که برای این استخدامی هفته گذشته اعلام شده بود، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حداقل سن ۱۸ سال و حداکثر ۲۵ سال
  • حداقل معدل برای ثبت نام داوطلبان ۱۴
  • حداقل قد برای داوطلبان ۱۷۰ سانتی‌متر

برای این استخدامی، داشتن کارت پایان خدمت (به استثنا کارت معافیت از خدمت )، عضویت فعال در بسیج و پلیس افتخاری، خانواده معظم شهدا ،ایثارگران و جانبازان و نخبگان علمی و ورزشی در اولویت جذب هستند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • علی

    یک زمانی میگفتن حداقل قد باید 175 باشه اما الان شده
    170. قد ایرانی ها به خاطر کم شدن مصرف لبنیات کم شده خودشون هم میدونند.
    کاش به جای این همه نظامی ونظامی گری کارگر تحصیل
    کرده اموزش میدادیم. لازمه امنیت اجتماعی امنیت اقتصادی است….

  • ناشناس

    برای ثبت نام‌ حضوری باید به کجا مراجعه کرد

  • سمیرا

    سلام
    استخدامی زن چ موقع است ؟