کد مطلب: ۴۳۳۸۶۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

خریداران مسکن بیشتر به استقبال کدام یک از مناطق ۲۲گانه تهران رفتند؟

خریداران مسکن بیشتر به استقبال کدام یک از مناطق 22گانه تهران رفتند؟

هیچکدام از مناطق تهران در بهمن ماه امسال با کاهش حجم معاملات مسکن مواجه نشدند. در بهمن ماه امسال میزان خرید و فروش آپارتمان‌های منطقه7 تهران با رشد بیشتری نسبت به مناطق دیگر همراه شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، آمارهای اقتباس شده از سازمان راه و شهرسازی نشان می‌دهد قیمت مسکن در بهمن ماه نسبت به دی ماه امسال به طور میانگین ۳٫۷ درصد افزایش و نسبت به بهمن ماه سال گذشته ۴۳٫۱ درصد افزایش یافته است.

متوسط قیمت یک مترمربع آپارتمان در مناطق ۲۲گانه تهران با ۴۳٫۱ درصد رشد از ۱۰ میلیون تومان در بهمن ماه سال گذشته به ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در پایان بهمن ماه امسال رسیده است.

آمارها نشان می‌دهد در بهمن ماه امسال میزان خرید و فروش آپارتمان‌های منطقه7 تهران با رشد بیشتری نسبت به مناطق دیگر همراه شده، به طوری که حجم معاملات در این منطقه در بهمن ماه نسبت به ماه قبل با رشد بیش از 43 درصد همراه شده، این در حالی است که قیمت مسکن در این منطقه نیز طی دوره مذکور 7.8 درصد رشد داشته است.

344444445

درصد تغییرات معاملات مسکن در مناطق ۲۲گانه تهران در بهمن ماه سال جاری

در دوره مذکور حجم معاملات مسکن در منطقه7 تهران 43.4 درصد افزایش داشته و از 536 فقره به 769 فقره رسیده است. منطقه6 و منطقه9 در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

هیچکدام از مناطق تهران در بهمن ماه امسال با کاهش حجم معاملات مسکن مواجه نشدند.

در بین مناطق ۲۲گانه تهران، منقطه۵ با سهم ۱۷٫9 درصدی بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص داده است.

در مجموع تعداد معاملات مسکن در سطح شهر تهران نسبت به ماه قبل با رشد 24.3 درصدی همراه بوده و به بیش از 12 هزار فقره رسیده که از خرداد ماه سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • عابرگذری

    نمی دونیم امار و ارقام شما باور کنیم یا خلوتی و کسادی دفاتر املاک و که از روبرویشون همیشه رد میشیم

  • ناشناس

    سلام خیلی گرونه ماکه فک نکنم بتونیم خونه بخریم اصن ماهم چنان مستجریم خونه وکرایه خونه وحشتناک گرونه پسرم مستاجره کل زمینمونوبفرشیم بلکه ی واحداپارتمان نمیتونیم براش بخریم پنج هزارمترزمینوگذاشتیم برافروش ت

  • علی

    حالا خوبه که کرونا اومده و مردم از خونه بیرون نمیان .بارها تلویزیون اعلام کرد که مثلا ۷۰ درصد مسافرهای مترو کم شده و… بعد این خریدارهای بیشمار مسکن طی روزهای اخیر از کجا اومدن که این همه معاملات مسکن رو انجام بدهند