کد مطلب: ۶۲۱۰۲۰

تصمیمات دولت برای بورس فردا اعلام می‌شود

تصمیمات دولت برای بورس فردا اعلام می‌شود

سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارائی در توئیتی تاکید کرد که ان‌شاءالله فردا (چهارشنبه) روز یک شروع دیگر در اجرای مصوبات اقتصادی خواهد بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، این توئیت خاندوزی پس از چهارمین گفت وگوی زنده تلویزیونی رئیس‌جمهور با مردم بود که رئیسی در این گفت وگو در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت بورس گفت: وضعیت بورس از میراث‌های به‌جا مانده دولت قبل است‌. بورس به هیچ عنوان نباید قلک تأمین مالی دولت باشد.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به اینکه نشست قبل از گفت وگوی امشب هم در مورد بورس بود، تاکید کرد: از دغدغه مردم عبور نمی‌کنیم تا به آرامش برسند و فردا وزیر اقتصاد، تصمیمات دولت در مورد بورس را اعلام خواهد کرد.

همچنین امشب جلسه ستاد اقتصادی دولت به ریاست محمد مخبر معاون اول ریاست جمهوری و با حضور وزرای صمت، اقتصاد، نفت، رفاه، محسن رضایی معادن اقتصادی و سید مسعود میرکاظمی ریاست سازمان برنامه و مجید عشقی ریاست سازمان بورس برگزار شد.

در این جلسه سقف قیمت گاز طبیعی طبق مصوبه قبلی ستاد، پنج هزار تومان برای خوراک و ۲ هزار تومان برای سوخت مورد تایید مجدد قرار گرفت. مصوبه مربوطه امشب و یا فردا به وزارت نفت ابلاغ شده و بر این مبنا به مجلس ارسال می شود.

همچنین مصوب شد که این سقف پنج هزار تومان خوراک و ۲ هزار تومان سوخت در بهمن و اسفند امسال اعمال شود لذا شرکت های پتروشیمی و فولادی شاهد کاهش قابل ملاحظه قیمت گاز خود در ماه جاری خواهند بود.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حسین

    شما در ظاهر شعار حمایت سر میدهید ولی در باطن و خفا و موزیانه مشغول فروش اوراق به شرکتهای دولتی هستید

  • اصغر

    ملت و سهامداران شعار و عمل شما را در مورد بورس میبینند !!!!!!
    شعار و عمل شما یکی نیست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

  • کرم الله

    عمل جناب ریس جمهور و خاندوزی و دیگر مسئولین در شاخص کل و هموزن خودش را نشان میدهد …..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • علی

    “اعتماد” دُر گران‌بهایی که به هیچ دولتی ندهند! نه دولت کلیدساز و نه دولت محرومان بلکه در مجلس انقلابی نیز خبری از کندل‌سازی اعتماد سرمایه‌گذاری نیست و شاید بعید باشد که برخی افراد مسئول، شرایط روز بورس را درک کنند چراکه تمرکز آنها، تنها بر کسری بودجه است.

  • علی

    همه میداند بورس و کردید قلک اوراق بهادار

  • علی

    به نظر می‌رسد حالا باید دولت ضمن تعدیل و پایان دادن به زورگویی‌های خود، نرخ سود را نیز با روند سریعتری کاهش دهد تا فضای کسب و کار نیز در کنار بورس نفسی تازه کند.

  • مهتاب

    واقعا که چه دولت منصفی انتخاب کرده ایم! هرچه خود دارد را گران میکند، اما بقیه اجازه افزایش قیمت ندارند؟! فریاد آقای رییسی و معاون اول او جالب است:هیچ افزایش قیمتی نباید رخ دهد، الا افزایش قیمت دولت!

  • ناشناس

    امروز شاخصو میبرن چند هزار بالا بعد از شنبه بازم کارشونو ادامه میدن اصلا گریم که ۴۰ و۵۰ درصدم تو هر سهم مثبت بخوره تا آخر بهمن تازه میرسیم به سه ماه پیش یعنی بازم سه ماه از پولمون استفاده کردن هیچی به هیچی

  • ناشناس

    یکساله که دران طرح تصویب میکنن در حمایت از بورس ولی اجراش که نمیکنن هیچ ، از اونور دست میبرن توی سود شرکت ها و سودشون رو میبلعن و از طرف دیگه به بهانه همین کاهش سود ، با ربات ها قیمت سهم رو میارن پایین…شرم و حیای گربه نسبت به در باز دیزی از شما بیشتره … سهم 9000تومنی که نسبت به 2 سال پیش سودسازیش 10 برابر شده ، چطور قیمتش شده 1000 تومن؟
    کجای دنیا با افزایش نجومی سودسازی قیمت سهم یک نهم میشه؟

  • رحیم

    …مدت زمانیست از مصوبه ده بندی می گذرد واکنش بازار هم مشخص است .امید به اجرا ایجاد شده تا عمل فاصله بسیار است.