کد مطلب: ۳۸۷۳۶۵

اعلام زمان مجمع سالانه ۹ شرکت و تصویب مجوز افزایش قیمت «ساراب»

اعلام زمان مجمع سالانه 9 شرکت و تصویب مجوز افزایش قیمت «ساراب»

از مهمترین خبرهای بورسی امروز، یکشنبه 16 تیر ماه سال 98، اعلام زمان مجمع سالانه 9 شرکت، تقسیم سود چند نماد بورسی و تصویب مجوز افزایش قیمت «ساراب» است.

به گزارش تجارت‌نیوز، بورس تهران امروز با رشد ناچیزی همراه بود و با روند مثبت به کار خود پایان داد.

شاخص کل بورس امروز با رشد 1001 واحد معادل 0.41 درصدی در سطح 246 هزار و 447 واحد متوقف شد.

زمان مجمع سالانه «وبانک» و هشت شرکت دیگر

شرکت‌های سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی، رینگ‌سازی مشهد، ورزیران، کف، تولی پرس، ایران مرینوس، توسعه صنایع بهشهر، سرما آفرین و معادن بافق با اتمام دوره مالی منتهی به اسفند ماه گذشته، زمان برگزاری مجمع سالانه را اعلام کردند.

سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی: ساعت 10 روز چهارشنبه 26 تیر ماه در حوزه هنری سازمان تبلیغات

رینگ‌سازی مشهد: ساعت 9 روز شنبه 29 تیر ماه در هتل پردیسان مشهد

ورزیران: ساعت 10 و 30 دقیقه روز چهارشنبه 26 تیر ماه در دفتر مرکزی شرکت

کف: ساعت 10 و 30 دقیقه روز سه‌شنبه 25 تیر ماه در بیمارستان محک

تولی پرس: ساعت 8 روز سه‌شنبه 25 تیر ماه در بیمارستان محک

ایران مرینوس: ساعت 10 روز چهارشنبه 26 تیر ماه در محل دفتر مرکزی

توسعه صنایع بهشهر: ساعت 9 روز سه‌شنبه 25 تیر ماه در هتل ارم

سرما آفرين: ساعت 8 روز چهارشنبه 26 تیر ماه در خيابان خرمشهر، پلاک 194

معادن بافق: ساعت 10 روز سه‌شنبه 25 تیر ماه در هتل سيمرغ

«ساراب» مجوز افزایش قیمت گرفت

شرکت سیمان داراب اعلام کرده است که بر اساس تایید انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان قیمت محصولات خود را معادل ۳۷ درصد افزایش دهد.

مجوز این مصوبه در تاریخ ۱۱ تیر ماه سال ۱۳۹۸ صادر و اجرایی شده است.

سیمان تولیدی قبل از این افزایش قیمت یک میلیون و ۳۳۹ هزار و ۴۵۰ ریال در هر تن بوده که به نرخ یک میلیون و ۸۴۱ هزار و ۲۸۰ ریال افزایش یافته است.

«ساراب» اعلام کرد که مبلغ فروش محصول یا ارائه خدمت در سال مالی قبل یک هزار و ۱۸۶میلیارد و ۲۷۹ میلیون ریال بوده که نسبت فروش محصول یا ارائه خدمت به کل درآمد شرکت در سال مالی قبل، ۸۹ درصد بوده است.

خبر دیگر حاکی از آن است که درآمد شرکت پکویر در دوره شش ماهه منتهی به خرداد ماه سال ۹۸ نسبت به دوره مشابه سال قبل ۴۱ میلیارد تومان افزایش یافت.

همچنین در خبر دیگر، شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران با سرمایه چهار هزار و ۶۲۸ میلیارد و ۹۸۸ میلیون ریال، صورت‌های مالی میان دوره‌ای شش ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ آذر ماه سال ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد. شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران در دوره یاد شده، مبلغ پنج هزار و ۴۰۹ میلیارد و ۲۲۳ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ هزار و ۱۶۹ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته معادل ۳۶۹ درصد افزایش داشته است.

نتیجه مجمع سالانه 5 شرکت

در حالی بازار سهام طی روزهای اخیر متاثر از رویدادهای سیاسی بوده و در انتظار رفع برخی ابهامات مخصوصا آینده برجام است که در ادامه برگزاری مجامع سالانه ، نتیجه تقسیم سود پنج شرکت بورسی و فرابورسی مشخص شد.

در این میان اعلام آمار مثبت، منجر به رشد قیمت سهام «شپنا، شتران، پارس، ساربیل، دفارا و ملت» در معاملات امروز شد.

تولید نیروی برق دماوند: سود نقدی هر سهم 700 ریال

پارس خزر: سود نقدی هر سهم 800 ریال

تولیدی چدن سازان: سود نقدی هر سهم 380 ریال

دامداری تلیسه نمونه: سود نقدی هر سهم 700 ریال

داروسازی اوه سینا: سود نقدی هر سهم 40 ریال

در خبر دیگر، هیات‌مدیره مهندسی مرآت پولاد افزایش سرمایه 407 درصدی این شرکت از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها را به تصویب رساند.

تقسیم سود چند نماد بورسی

بیمه تجارت‌نو: مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت بیمه تجارت نو صبح امروز (یکشنبه) با حضور ٩٥ درصد از سهامداران و نمایندگان بیمه مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، احسان مرادی رییس هیات‌مدیره بیمه تجارت نو گزارشی از عملکرد یک ساله این شرکت را به سهامداران ارائه کرد.

بر این اساس، این شرکت در دوره مالی منتهی به ٢٩ اسفند ماه سال ١٣٩٧، معادل ١.٧٣٢.٨٥٠ میلیون ریال درآمد حق بیمه داشته و ١.١٤٥.٦٥١ میلیون ریال هزینه خسارت پرداخت کرده است.

بیمه البرز: شرکت بیمه البرز با صدور اطلاعیه‌ای در سامانه کدال اعلام کرد که در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه سال ۹۷ به صورت «حسابرسی شده» به ازای هر سهم ۱۶۰ ریال سود محقق کرده است که نسبت به گزارش ۱۲ ماهه حسابرسی نشده تغییری نداشته است.

همچنین در ادامه این اطلاعیه شفاف‌سازی آمده است که این شرکت بر اساس عملکرد واقعی ۱۲ ماهه برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه سال ۹۷ مبلغ ۶۴۱.۱۴۵ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

شرکت توسعه صنایع بهشهر در 12 ماهه منتهی به اسفند ماه سال 97 برای هر سهم 396 ریال سودحسابرسی شده محقق کرد.

در خبر دیگر، شرکت قندی حاضر در بازار پایه فرابورس از برنامه افزایش سرمایه ۱۵۶ درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها خبر داد.

منبع: بورس پرس ، بورس 24، ایبنا ، رادیو سهام ، سنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.