کد مطلب: ۳۷۸۷۲۰

«دتماد» چه اطلاعاتی را افشا کرد؟ / اعلام نتیجه مناقصه صادرات ناکوتیک

«دتماد» چه اطلاعاتی را افشا کرد؟ / اعلام نتیجه مناقصه صادرات ناکوتیک

شرکت توليد مواد اوليه داروپخش (دتماد) از شرکت در مناقصه‌ای با موضوع صادرات نارکوتیک و پیروزی در این مناقصه خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت توليد مواد اوليه داروپخش (دتماد) از شرکت در مناقصه‌ای با موضوع صادرات نارکوتیک و پیروزی در این مناقصه خبر داد.

نماد «دتماد» توانست برای دومین بار برنده مناقصه ذکر شده شود و آن را در دست بگیرد.

طبق اطلاعاتی که در کدال منتشر شده، شرح مناقصه‌ای که این نماد در آن شرکت کرده بود به شرح زیر است:

«بدین وسیله در رعایت مفاد ماده 17 دستورالعمل اجرایی به استحضار می‌رساند شرکت طبق روال همه ساله نسبت به دریافت مناقصه شرکت دولتی هند بابت خرید کدئین فسفات اقدام نمود.

لیکن به دلیل ابهامات و محدودیت‌های موجود، صدور ضمانتنامه شرکت در مناقصه از سوی بانک IDBI دقیقا در روز برگزاری مناقصه که مصادف با تعطیلات رسمی کشور در روز دوشنبه مورخ 6/3/98 محقق شد.

لذا تا تاریخ مذکور امکان شرکت در مناقصه مشخص نشده بود.

با این وجود شرکت توانست با نرخ‌های ارائه شده برای دومین سال متوالی برنده مناقصه مذکور به ارزش حدودی معادل 3،400،000 دلار شد که وجه حاصل از آن به صورت ارز روپیه پس از تحقق فروش و ارسال کالا دریافت خواهد شد.

در این رابطه لازم به ذکر است به دلیل تشدید تحریم‌های بین‌المللی پیش‌بینی می‌شود فروش صادراتی ناشی از مناقصه فوق پوشش دهنده مبلغ عدم تحقق فروش‌های داخلی و صادراتی در سال 98 باشد و لذا شرکت با اهداف پیش‌بینی شده خود در سال 98 کماکان دستیابی خواهد داشت.

ضمنا شرکت متعهد می‌شود در صورت وجود هرگونه تغییرات با اهمیت در پیش‌بینی و اطلاعات اعلام شده قبلی در اسرع وقت از طریق سامانه کدال اطلاع رسانی لازم به سهامداران محترم صورت پذیرد.»

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.