کد مطلب: ۵۸۸۹۲۰

خبر مهم برای سهامداران لاستیکی / مجوز افزایش قیمت تایر صادر شد

خبر مهم برای سهامداران لاستیکی / مجوز افزایش قیمت تایر صادر شد

اساس اطلاعیه انجمن صنفی صنعت تایر، با توجه به مصوبه‌ هیات مدیره انجمن، مجوز افزایش قیمت تایر در دو مرحله صادر شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس اطلاعیه انجمن صنفی صنعت تایر، با توجه به مصوبه‌ هیات مدیره این انجمن، مجوز افزایش قیمت تایر در دو مرحله صادر شد.

بر این اساس قیمت تایرهای سواری رادیال و ون مجموعا ۳۰ درصد افزایش می‌یابد، که در مرحله اول ۲۰ و در مرحله دوم ۱۰ درصد رشد قیمت خواهند داشت.

تایرهای بایاس و رادیال نیمه سنگین، سنگین و کشاورزی هم مشمول افزایش قیمت ۴۰ درصدی می‌شوند که مرحله اول ۳۰ و مرحله دوم ۱۰ درصد افزایش لحاظ خواهد شد.

بر اساس این اطلاعیه، مرحله اول اعمال قیمت‌های جدید از روز دوشنبه ۲۶ مهرماه و مرحله دوم هم از اول دی ماه اجرایی می‌شود.

333

کلیه شرکت‌ها موظف هستند که از روز دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰، قیمت جدید محصولات خود را اعلام کنند. ضمن اینکه هیچ شرکتی اجازه ارائه تخفیف ندارند.

بر این اساس شرکت تولیدی ایران تایر با نماد پتایر، در اطلاعیه‌ای در کدال با ثبت افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف از تغییر نرخ محصولات خود خبر داد. بر این اساس قیمت هر کیلو تایر از مبلغ ۵۵ هزار و ۵۰۰ تومان به ۶۸ هزار و ۵۰۰ تومان در ماه‌های آبان و آذر و به ۷۴ هزار تومان در ماه‌های دی، بهمن و اسفند خواهد رسید.

مهمترین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حمید

    اصلا چیز مهمی نیست کهاین موارد در ایران از مسائل پیش پا افتاده است
    رکورد گینس در ایران هر رو شکسته میشهتجی جون به چیزهای جالبتری بپرداز مثلا اینکه یه سال دیگه باید بیای اینترنت ملی اونجا تبلیغ ارز دیجیتال ایرانی کنی??

  • ناشناس

    قدر حسن کلید را الان بیشتر باید بدانیم

  • ناشناس

    با افزایش قیمت کالا های بورسی بر عکس قیمت سهامهاش پایین میاد مگه خبر ندارید بورس برعکس همه بازارها عمل میکنه نمونه اش سهامهای خودرویی است که باتوجه به افزایش چند صد درصدی خودروها سهامهاش هنوز در حال کاهشه

  • نادان

    پارسال ابتدای سال ماشین چند بود سهامش چند.
    حالا ماشین چند سهامش چند.

  • ناشناس

    اینجاش قشنگه : ضمن اینکه هیچ شرکتی اجازه ارائه تخفیف ندارند!

  • ناشناس

    پس زود برم بفروشم اینا هرچی بگن برعکس میشه قیمت تایر می ره بالا ولی سهامش رو یه اسمی مثل افزایش سرمایه و… میزارن میارن پایین