کد مطلب: ۳۵۳۲۴۷

لاریجانی عنوان کرد:

افزایش قیمت لوازم خانگی خلاف است

افزایش قیمت لوازم خانگی خلاف است

رئیس مجلس گفت: اینکه قیمت لوازم خانگی ۴۰ درصد افزایش پیدا می‌کند، خلاف است.

به گزارش تجارت‌نیوز، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه) پارلمان در جریان بررسی جزئیات بودجه ۹۸ در واکنش به اعتراضات برخی از نمایندگان درباره اظهارنظر رئیس اتحادیه لوازم خانگی درخصوص افزایش قیمت‌ها گفت: اینکه ۴۰ درصد قیمت لوازم خانگی افزایش پیدا می‌کند خلاف است.

وی افزود: چه دلیلی دارد که اتحادیه لوازم خانگی چنین اظهاراتی را مطرح می‌کند که باعث نابسامانی می‌شود؟ از آقای پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی خواستم که این موضوع را پیگیری کند.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مردم

    ای بی عرضه ها

  • ناشناس

    وضعیت خرید لوازم خانگی در پایان سال انقدر افتضاح است که بسیاری از فروشگاهها مردم را به زور به داخل فروشگاه می کشند – اگر به همین وضع پیش رود مطمئن باشید تحولی در بازار بوجود خواهد آمد – نماینده لوازم خانگی نیز برای اینکه مردم خرید کنند از حربه گرانی سال آینده استفاده کرده است – مردم دست این سود جویان را خوانده اند – البته پوال خرید را هم ندارند -نگران نباشید .

  • ناشناس

    علت این همه گرانی و قاچاق و نا آرامی ها این هست که ارز (دلار) را افزایش دادند… بازرگانها بلا تکلیف، طلا فروش .. ، کارخانه جات رو به ورشکستگی..، تولید ماشین رو به ورشکستگی..، همه شغلها به نحوی درگیر این مساله شده اند.
    عزیز دل قیمت دلار را برگردون به قبل ،بعده چند ماه کم کم این بینظمی که درست کردید از بین میره ..
    اگر هم نه که …