کد مطلب: ۵۶۶۷۲۳

تکرار ادعای افزایش وام اشتغال زنان سرپرست خانوار

تکرار ادعای افزایش وام اشتغال زنان سرپرست خانوار

مدیرکل توانمندسازی خانواده سازمان بهزیستی بار دیگر از افزایش ۵۰ میلیون تومانی وام به زنان سرپرست خانواده خبر داد. این در حالی است که روز گذشته اعلام شد، بانک مرکزی هنوز ابلاغیه آن را به بانک‌ها ارسال نکرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، فاطمه عباسی، مدیرکل توانمندسازی خانواده سازمان بهزیستی کشور، زنان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی ، درباره اعطای وام به زنان سرپرست خانوار اظهار کرد: در لایحه بودجه ١۴٠٠، سه هزار میلیارد تومان برای اشتغال گروه‌های هدف بهزیستی با اولویت زنان سرپرست خانوار در نظر گرفته شده که جزییات آن هنوز توسط بانک مرکزی ابلاغ نشده است.

وی در مورد وام اشتغال زنان سرپرست خانوار افزود:در سال گذشته مبلغ وام پنجاه میلیون بوده که این مبلغ امسال صد میلیون تومان اعلام شده است.

وی افزود:سال گذشته هر کارفرمایی که برای پنج نفر گروه هدف سازمان بهزیستی شغل ایجاد می کرد به ازای هر نفر پنجاه میلیون تومان وام دریافت می کرد و اگر خود مددجو دارای مدرک فنی حرفه‌ای و یا مجوز کسب باشد نیز می تواند این وام را دریافت کند ( باشگاه خبرنگاران جوان ).

مصوبه ابلاغ نشده است

به گزارش تجارت‌نیوز، در حالی مقامات سازمان بهزیستی، از افزایش مبلغ وام اشتغال زنان سرپرست خانوار به ۱۰۰ میلیون تومان خبر می‌دهند که به گفته مدیرکل بهزیستی فارس، ابلاغیه پرداخت این وام هنوز از طرف بانک مرکزی ارسال نشده است.

سید محمدصادق کشفی‌نژاد در این مورد گفت: تاکنون برای اشتغال زنان سرپرست خانوار وام ۵۰ میلیون تومانی پرداخت می‌شده اما امسال این مبلغ به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

کشفی‌نژاد خاطرنشان کرد: تسهیلات با ارائه مدرک شغلی یا فنی حرفه‌ای و مجوز کسب و کار واریز می‌شود اما ابلاغیه پرداخت وام هنوز ارسال نشده است و برای اجرایی شدن باید از سوی بانک مرکزی ارسال شود.

مدیرکل بهزیستی فارس در مورد پرداخت وام اشتغال زنان سرپرست خانوار گفت: این وام با اولویت زنان سرپرست خانوار تحت پوشش برای راه‌اندازی شغل و هم به کارفرمایانی که بتوانند برای زنان سرپرست خانوار یا گروه هدف سازمان شغل ایجاد کنند تعلق می‌گیرد ( ایسنا ).

مطالعه گزارش وام ۱۰۰ میلیونی برای زنان سرپرست خانوار پیشنهاد می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.