کد مطلب: ۵۶۰۸۲۶

طاهرخانی خبر داد:

وام ملی مسکن ۲۵۰ میلیون تومان شد

وام ملی مسکن ۲۵۰ میلیون تومان شد

معاون وزیر راه و شهرسازی از افزایش وام طرح ملی مسکن به ۲۵۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: این تسهیلات با توجه به هزینه ساخت هر متر مربع چهار میلیون تومان، حدود ۵۰ درصد هزینه‌های ساخت واحدهای طرح مذکور را تامین می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حبیب‌الله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازیدر مراسم مبهره‌برداری وکلنگ‌زنی ۲۲۰۰ میلیارد تومان پروژه زیربنایی در شهر جدید پردیس، اظهار کرد: از زمان تشکیل شهرهای جدید ۴۵۷ پروژه زیرساختی ر شهرهای جدید ایران اجرا شده که از این تعداد ۱۶۰ پروژه در سال‌های ۹۸ و ۹۹ اجرا شده است.

وی با یادآوری این‌که طی سال ۹۸ و ۹۹ با بخش‌ خصوصی ۱۰ هزار میلیارد تومان برای توسعه خدمات زیربنایی و روبنایی قرارداد مشارکتی امضا شد، تصریح کرد:‌ رشد جمعیت در شهرهای در مقایسه با متوسط کشور هفت برابر است و تمام خدمات زیربنایی و روبنایی این شهرها تامین شده و می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران گفت: در شهرهای جدید شهرک‌سازی انجام می‌شود،‌چراکه عرضه مسکن نیازمند زمین برنامه‌ریزی شده دارد که کار ساده‌ای نیست.

طاهرخانی تصریح کرد: با حمایت‌های وزیر راه و شهرسازی در شهرهای جدید ۱۲۵ هزار مسکن طرح ملی مسکن در دست ساخت است.

وی از افزایش وام طرح ملی مسکن به ۲۵۰ میلیون تومان خبر داد و اضافه کرد: این میزان تسهیلات با توجه به هزینه ساخت هرمترمربع ۴ میلیون تومانی، حدود ۵۰ درصد هزینه‌های ساخت واحدهای طرح مذکور را تامین می‌کند.

منبع: تسنیم

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرام تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دروغ گوی بزرگ
    شما مسکن مهر شهر جدید شیرین شهرو نابود کردید

  • فرهاد

    وام مسکن یکم چی؟؟؟؟

  • حمید

    همش دروغ همش حرف هیچوقت شما پشتیبان مردم نبودید و نخواهید بود

  • ناشناس

    سلام من خانومی هستم هشت ساله ازدواج کردم ولی خونه ندارم هشت ساله تو خونه پدرشوهرم زندگی میکنیم ولی خدا خدا میکنم که این مهر مسکن راست باشه وبه ماهم تعلق میگیره