کد مطلب: ۶۶۶۰۹

افزایش یک میلیونی قیمت خودروهای داخلی / بازار مسکن جان نگیرد اوضاع تغییری نخواهد کرد

افزایش یک میلیونی قیمت خودروهای داخلی / بازار مسکن جان نگیرد اوضاع تغییری نخواهد کرد

نایب‌رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو تهران اعلام کرد: بهای برخی خودروهای داخلی بین 300 هزار تومان تا یک میلیون تومان افزایش یافت. غلامحسین قاسمیان در گفت و گو با تجارت نیوز با اشاره به وضعیت رکود اظهار داشت: به علت کم شدن تولید در کارخانه ها و مشکلاتی که در بخش تامین قطعات وجود دارد در چند خودروهای

70f9bb217e5d9276e46b837e095cfca8_XL.jpg

نایب‌رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو تهران اعلام کرد: بهای برخی خودروهای داخلی بین 300 هزار تومان تا یک میلیون تومان افزایش یافت.

غلامحسین قاسمیان در گفت و گو با تجارت نیوز با اشاره به وضعیت رکود اظهار داشت: به علت کم شدن تولید در کارخانه ها و مشکلاتی که در بخش تامین قطعات وجود دارد در چند خودروهای داخلی شاهد افزایش بی رویه قیمتها بودیم.

وی معتقد است: رکود به همان شکل گذشته ادامه دارد و خریداران خودرو در حال حاضر در صورت وجود تقاضا به نمایندگی‌ها مراجعه می‌کنند از این رو رکود در بازار خودرو بیشتر احساس می‌شود.

قاسمیان بیان کرد: تا زمانی که بازار املاک در حالت ثبات باشد و تغییری در آن شکل نگیرد، رکود در صنعت خودرو به همین صورت ادامه خواهد داشت.

وی معتقد است: این افزایش قیمت در بازار ماندگار نخواهد بود و قیمت خودرو مجددا" به حالت گذشته بر می گردد.

به گفته وی هر گونه اعلام نرخ جدید نه تنها تاثیری در بازار تقاضا نداشته بلکه منجر به تشدید رکود می‌شود و به نظر نمی‌رسد اتفاق خاصی در این بازار رخ دهد.

نایب‌رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو تهران گفت: در بازار خودروهای وارداتی شاهد رکود هستیم اما درصد کمی افزایش قیمت در بازار وارداتی‌ها داشتیم که به طور عمده مربوط به ثبت سفارش‌های قبلی بوده است و با کسب مجوز از گمرک وارد بازار عرضه شده‌اند البته به طور قطع این جریان ادامه‌دار نخواهد بود.

وی در خصوص پیش بینی وضعیت بازار خودرو در آینده بیان کرد: پیش‌بینی جریان این بازار بسیار دشوار است اما شواهد نشان می دهد که این وضعیت در روزهای آینده ادامه خواهد داشت.

قاسمیان با اشاره به وضعیت نمایشگاه داران خودرو اظهار داشت: نمایشگاه داران در همان وضعیت گذشته و رکود به سر می برند و هیچ تغییری در وضعیت آنها ایجاد نشده است اما به مردم تاکید می شود تنها به نمایشگاه‌های دارای پروانه کسب مراجعه کنند زیرا تخلف در این نمایشگاه‌ها قابل پیگیری است و به دلیل مجوز و پروانه کسب نمایشگاه‌داران در معاملات خود تخطی نمی‌کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.