کد مطلب: ۴۵۸۸۷۴

قالیباف اصل:

اقدام جدید بورس برای تسریع معاملات

اقدام جدید بورس برای تسریع معاملات

رئیس کل سازمان بورس گفت: در جلسه اخیر شورای عالی بورس مقرر شد طی دو سه روز آینده تفاهم‌نامه‌ای امضا شود تا اقداماتی که ارتباط بین بازار سرمایه و سازمان ثبت اسناد را شکل می‌دهد، انجام پذیرد و با سهولت و سرعت زیاد انجام شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حسن قالیباف اصل رئیس کل سازمان بورس، در حاشیه یکصد و هشتاد و یکمین جلسه شورای عالی بورس در ارتباط با مفاد و تفاهمات این جلسه گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی، در جلسه شورای عالی بورس و اوراق بهادار، موضوع تعامل سازمان بورس با سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در دستور کار قرار گرفته بود.

وی در خصوص تصمیمات جلسه شورای عالی بورس و اوراق بهادار گفت: در این به تفاهماتی در حوزه ارتباطات سازمان بورس با سازمان ثبت اسناد و املاک کشور رسیدیم و خوشبختانه بحث‌های خوبی در این جلسه مطرح و قرار شد یک میز خدمت ویژه در بازار سرمایه با این سازمان داشته باشیم.

رئیس کل سازمان بورس و اوراق بهادار افزود: همچنین در مورد اسناد و مدارک مورد نیاز در بازار سرمایه و نیز بحث پنجره واحد مباحث و توافقاتی بین دو سازمان انجام شد.

قالیباف اظهار کرد: خوشبختانه این توافق شکل گرفت که طی دو سه روز آینده این تفاهم‌نامه امضاء شود تا به این ترتیب اقداماتی که ارتباط بین بازار سرمایه و سازمان ثبت اسناد را شکل می‌دهد، انجام پذیرد و بسیاری از فرایندهایی که بین بازارسرمایه و سازمان ثبت اسناد انجام می شود با سهولت و سرعت زیاد انجام شود.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • استاد

    کارمزد را کم کنید کم بخورید همیشه بخورید

  • ناصر

    آگاه باید به سهامداران خسارت نقدی پرداخت کند

  • فرخ

    این موضو ع نیز در راستای پوشاندن عدم کفایت این مدیران بورس می باشد. مثلا در خصوص دارایکم هنوز بعد از اعلام دولت در خصوص قابل معامله بودن، خیلی از هموطنان که سهم را خریداری نمودند نمیدونند این سهم را دارند یا خیر؟ و اونهایی هم که این سهم در درگاه ddn.csbiran ثبت دارند نتوانستند در سبد سهام کارگزار خودشون داشته باشند و به بهانه هایی داد و ستد را به تعویق می اندازند و یا همین امروز ۹۹.۴.۷ ساعت ۱۰ پنجره معاملات باز شد و قابل معامله !؟ این حالا این آقایان میخواهند … تسریع دهند!