کد مطلب: ۵۱۹۹۶۰

ام‌وی‌ام ۳۱۵ هاچ‌بک محبوب مدیران خودرو با تجهیزات جدید 

ام‌وی‌ام ۳۱۵ هاچ‌بک محبوب مدیران خودرو با تجهیزات جدید 

 ام وی ام ۳۱۵ محصول پر طرفدار شرکت مدیران خودرو می‌باشد، نزدیک به ۱ دهه است که این هاچ‌بک زیبا در بازار ایران حضور دارد و توانسته است مورد توجه قرار گیرد.

ام وی ام ۳۱۵ محصول پر طرفدار شرکت مدیران خودرو می‌باشد، نزدیک به ۱ دهه می‌باشد که این هاچ‌بک زیبا در بازار ایران حضور دارد و توانسته است مورد توجه قرار گیرد.

اما اخیرا مدل جدید این خودرو تحت عنوان پلاس وارد بازار شده که دارای آپشن‌های به روز می‌باشد که می‌تواند مورد توجه قرار گیرد و در این سگمنت خودرویی می‌تواند به عنوان یک هاچ‌بک مجهز مورد توجه قرار گیرد.

۳۱۵ پلاس چه آپشن‌هایی دارد؟

در بخش فنی مهمترین آپشن اضافه شده را میتوان گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک نامید که می‌تواند راحتی در رانندگی را در بر داشته باشد. و این روزها با توجه به ترافیک سنگین در بسیاری از شهرهای بزرگ و با توجه به اینکه خودروی ۳۱۵ به عنوان یک خودروی شهری مورد استفاده قرار می‌گیرد می‌تواند مورد توجه مشتریان واقع گردد.

در بخش ایمنی این خودرو مجهز به سیستم پایداری الکترونیکی (ESP) می‌باشد که می‌تواند به لحاظ ایمنی و پایداری خودرو مورد توجه قرار بگیرد.

در بخش رفاهی نیز سان‌روف برقی و فرمان برقی به این خودرو اضافه کرده که سیستم فرمان برقی سهولت بسیار را در کاربرد و رانندگی با این خودرو دارد.

از سوی دیگر سیستم GPS در این خودرو مسیر یابی در شهرهای بزرگ را راحت می‌کند و چراغ اتومات نیز به صورت خودکار در تاریکی روشن می‌شود.

۳۱۵ پلاس چه تغییرات ظاهری دارد؟

در نمای ظاهر طرح جلو پنجره، سپر جلو و عقب، چراغ جلو تغییراتی را به خود دیده که باعث زیبایی و به روزتر شدن آن شده و بخش داخلی آن کاملا تغییر پیدا کرده و مشابه مدل جذاب ایکس ۲۲ از داشبورد و پوشش دو رنگ جذاب سود می‌برد که حس و حال اسپورت‌تری را به کابین خودرو داده است.

شرایط فروش

از سوی دیگر شرکت مدیران خودرو شرایط فروش ویژه‌ای را برای این خودرو در نظر گرفته که حداقل با پیش پرداخت ۴۰ درصد از قیمت خودرو که می‌تواند منعطف باشد و مابقی مبلغ متناسب با پیش‌پرداخت که اکثر ۶۰ درصد می‌تواند وام باشد در بازه زمانی ۱ تا ۵ سال پرداخت گردد که از این لحاظ نیز شرایط کاملا خاص و ویژه می‌باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.