کد مطلب: ۵۵۳۱۵۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

اولین اطلاعیه کارگزاری‌ها درباره عرضه اولیه «ومدیر»

اولین اطلاعیه کارگزاری‌ها درباره عرضه اولیه «ومدیر»

اولین پیام کارگزاری‌ها درباره عرضه اولیه روز چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ شرکت گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری با نماد «ومدیر» منتشر شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ،اولین پیام کارگزاری‌ها درباره عرضه اولیه روز چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ شرکت گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری با نماد «ومدیر» منتشر شد.

فردا پنجمین عرضه اولیه امسال راهی بازار می‌شود. در این عرضه اولیه حداکثر سهمیه هر نفر ۱۰۰۰ سهم است که متقاضیان می‌توانند در بازه قیمتی ۲۸۰ تا ۲۹۹ تومانی ثبت سفارش کنند. بر این اساس حداکثر نقدینگی مورد نیاز حدود ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود. البته با توجه به مشارکت ۲٫۵ میلیون نفری در عرضه اولیه اخیر، احتمالا به هر کد بورسی حداکثر ۳۶۰ سهم تخصیص داده شود که معادل ۱۱۰ هزار تومان پول نیاز خواهد داشت.

photo 2021 06 15 12 22 49

آخرین اخبار مرتبط با بازار سرمایه را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • Persia

    ای خسیسا فقط ۱۱۰ تومن!حقوقیا همشو واسه خودشون برمیدارن دیگه نامردا اینجام تبعیض.‌‌.

    • محمدرضا

      مگه تاحالاغیرازاین بوده.؟بایدحقوقیابخورن دیگه. نه من وشمابدبخت بیچاره ها. خدالعنت کنه باعث وبانیشو

  • ناشناس

    موش از سوراخ نمیرفت داخل یه جاروبی هم می بندن دمبش. نقدینگی موجود در بورس الان یک ساله که تکافوی یک هزارم بازار را هم نداره و هر هفته هم دوستداران بازار با یک عرضه اولیه جدید دامنه ی ان را وسیعتر می گنند. مگه این عرضه اولیه ها چقدر سود به سهامدار بیچاره می دهد که اینقدر استقبال و در زمین دشمن بازی می کنید.

  • امیر

    چه تاًثیری روی نماد مدیر دارد؟

  • ور شکسته بورس

    این عرضه اولیه ها فقط به سود حقوقی ها، یه ذره به فکر بقیه هم باشید

  • ور شکسته بورس

    تبعیض تا کی، انگار حقوقی ضرر کردند،خجالت بکشید

  • ور شکسته بورس

    بخدا کم آرودم،از بس ضرر کردم

  • ور شکسته بورس

    ما آخر نفهمیدیم مسولین کیا هستند اگر شما فهمیدید به ما بگید

  • خیلی متضرر از بورس

    وقتی قیمت عرضه اولیه ها جوری معین میشود که بعد از 15,تا25سود اولیه بعد از اینکه شروع به ریزش میکند تا50% پایین نیاد هرگز حقوقی شروع به حمایت نمیکند،یعنی بقول معروف هم از توبره میخوره هم از آخور،فقط ضررش برا سهامدار معمولیه،ضمنن چرا در مورد سود آوری این عرضه هیچ اطلاع رسانی نشده که به چه صورته.فقط آه و افسوس به حال سهامداران خرد که از همه چی و همه جا بی خبرن و به هوای دوزار سود توی این باتلاق دستو پا میزنن و هی بیشتر فرو میرن و سودش فقط برا از ما بهترونه.

  • شمس یاوری ساوجی

    بهترین راهکار برای رئیس جمهور جدید :: هرکس که رئیس جمهور شود بهترین راهکار این هست که به شش نفر دیگر که همراه او احراز صلاحیت شده بودند ،مشاغل زیر داده شود تا با همراهی با رئیس جمهور بهترین نتیجه گرفته شود:جانشین رئیس جمهور ، ،معاون هم آهنگ کننده ،،، معاون اقتصادی، ،، معاون اجتماعی ،، معاون فرهنگی ،،معاون سیاسی …ودرخاتمه دکتر حیدری (مجری )بعنوان رئیس دفتر رئیس جمهور واز هر استان نیز یک ویا دو نفر ا ز استانداران گذشته آن استان بعنوان مشاور استان مربوطه