کد مطلب: ۴۲۷۲۹۳

آخرین وضعیت بازارها در امروز ۱۳۹۸/۱۱/۰۷

رشد قیمت در همه بازارها / وعده ارزانی گوشت و مرغ / رقم یارانه نقدی تغییر کرد

رشد قیمت در همه بازارها / وعده ارزانی گوشت و مرغ / رقم یارانه نقدی تغییر کرد

در روزی که قیمت دلار و طلا گران شدند و شاخص بازار سهام روند صعودی خود را حفظ کرد، اخبار مهم در بخش‌های مختلف اقتصادی منتشر شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در بازار امروز هفتم بهمن ماه تا ساعت ۱۸ با اندکی افزایش، 13 هزار و 405 تومان اعلام شده است.

قیمت سکه امامی در بازار آزاد امروز دوشنبه هفتم بهمن ماه تا ساعت ۱۸ با 40 هزار تومان افزایش به چهار میلیون و 995 هزار تومان رسید.

قیمت طلا گرمی 18 عیار در بازار آزاد امروز دوشنبه هفتم بهمن تا ساعت ۱۸ با سه هزار و 900 تومان افزایش به 509 هزار و 500 تومان رسید.

اما عملکرد بورس در هفتم بهمن ماه امسال چگونه بود؟

شاخص کل بازار سهام امروز هم صعودی بود و با ۲۳۵۵ واحد افزایش به عدد ۴۲۰ هزار و ۶۶۸ واحد رسید. این میزان رشد شاخص کل، معادل ۰٫۵۶ درصد است.

در بازار خودرو نیز درحالی که ۲۸ خودرو از خودروهای مورد بررسی در گزارش‌های روزانه افزایش قیمت داشتند اما چهار خودرو شامل دناپلاس، پژو ۴۰۵، پژو پارس دوگانه‌سوز و تیبا ۲ ارزان شدند.

از اخبار مهم امروز وعده ارزانی گوشت و مرغ بود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه به مرور زمان قیمت تمام شده گوشت قرمز و مرغ نیز باید کاهش یافته و کنترل شود، گفت: مشکلی در تأمین ارز نداریم اما باید تدبیری شود و شرایطی در نظر گرفته شود.

افزایش یارانه سال 99 نیز خبر مهم دیگری بود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور در سال ۹۹ گفت که مبلغ یارانه در سال آینده به ۷۲ هزار تومان افزایش خواهد یافت.

افزایش حقوق ۸۰ درصدی ۱٫۱ میلیون کارمند دولت، آغاز پرداخت سود سهام عدالت از ۳ هفته بعد، اعلام شرط تازه برای انتقال وجه بالای یک میلیارد تومان، پیش‌بینی آینده بیت‌کوین ، بررسی تازه‌ترین عملکرد بانک آینده ، بررسی عملکرد بانک خاورمیانه و معرفی لوکس‌ترین شهرهای جهان هم از دیگر اخبار مهم امروز بودند.

همچنین امروز رئیس جمهور با بیان اینکه نباید با صندوق انتخابات قهر کرد و امروز روزی است که باید پای صندوق رای رفت، گفت: تصمیم گرفتند برجام را ترور کنند، برای اینکه ۹۴ برجام اجرایی شد و کشور در سال ۹۵ بالاترین رشد اقتصادی را داشت.

امروز رئیس کل گمرک ایران نیز گفت : چنانچه تحریم‌ها در سال آتی ادامه داشته باشد بین هفت تا ۱۰ درصد صادرات غیرنفتی به سایر کشورها کاهش خواهد یافت.

از دیگر اظهارات مهم امروز سخنان محمد باقر نوبخت بود. رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه علیرغم شرایطی که در آن قرار داریم، برای پرداخت‌ها مشکلی نخواهیم داشت، گفت: بخشی از پرداخت‌های بازنشستگی در سیستم وزارت بهداشت که پرداخت نشده، قرار است بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان از طریق خزانه امروز یا فردا به منظور این پرداختی‌ها واریز شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.