کد مطلب: ۵۱۰۶۵۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

رشد دسته‌جمعی بازارها در هفته اول بهمن / خریداران کدام بازار بیشتر سود کردند؟

رشد دسته‌جمعی بازارها در هفته اول بهمن /  خریداران کدام بازار بیشتر سود کردند؟

بازارهای مالی در هفته اول بهمن با اقبال روبه‌رو شدند و بازدهی مثبتی را به ثبت رساندند. طلا با رشد بیش از سه درصدی در صدر جدول بازدهی هفتگی قرار گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازارها هفته اول بهمن را با رشد آغاز کردند و بازار فلزات طلایی بیشترین افزایش قیمت را نسبت به دیگر بازارها از آن خود کردند.

طلا

طلا پربازده‌ترین بازار هفته اول بهمن شد.

خریداران طلای ۱۸ عیار که در روزهای اول بهمن می‌توانستند هر گرم از این فلز ارزشمند را به نرخ یک میلیون و ۳۵ هزار تومان بخرند، حالا در پایان روز نهم بهمن باید ۳۸ هزار تومان بیشتر هزینه کنند.

قیمت طلا در هفته‌ای که گذشت با رشد ۳٫۶ درصدی نسبت به هفته قبل به نرخ یک میلیون و ۷۳ هزار تومان رسید.

دلار

دلار در صرافی ملی ۵۵۰ تومان گران شد.

دلار که هفته گذشته در میانه کانال ۲۲ هزار تومان نوسان می‌کرد، در این هفته توانست کمی خود را بالا بکشد و با رشد ۲٫۴ درصدی خود را به کانال ۲۳ هزار تومان برساند.

قیمت دلار در پایان معاملات این هفته به نرخ ۲۳ هزار و ۲۰۰ تومان رسید.

بورس

شاخص کل بازار سرمایه در این هفته ۲۴ هزار واحد رشد کرد و بازدهی دو درصدی داشت.

طبق داده‌های سازمان بورس، شاخص کل که در هفته قبل روی سطح یک میلیون ۱۸۳ هزار واحدی قرار گرفته بود با تحرکات صعودی خود وارد کانال یک میلیون ۲۰۰ هزار واحدی شد.

در پایان معاملات چهارشنبه این هفته، شاخص کل بازار سرمایه با قرارگیری روی سطح یک میلیون و ۲۰۷ هزار واحدی، اولین هفته بهمن را با بازدهی مثبت به پایان رساند.

سکه

قیمت سکه امامی در این هفته ۱۷۶ هزار تومان افزایش یافت.

براساس داده‌های اقتباس شده از شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز هر عدد سکه طرح جدید در هفته گذشته ۱۰ میلیون و ۴۳۸ هزار تومان قیمت داشت که با رشد ۱٫۶ درصدی در این هفته به نرخ ۱۰ میلیون و ۶۱۴ هزار تومان رسید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    کدوم رشد؟ ؟!

  • ناشناس

    همه چیز در ایران قیمتش بالا است ب جز بورس

  • ناشناس

    دلار هم که داره بر میگرده سر قیمت اولش بهانه منفی بورس چیه؟!

  • فرهاد

    با اتفاقاتی که در عرصه بین المللی در حال اتفاق افتادن است تنها بازاری که در آینده میتواند سود ده باشد بورس است. اعتماد کنید و صبور باشید

  • ناشناس

    #دارا_یکم .از حمایت حقوقی شاخص سازها در چهارشنبه معلومه که این هفته شاخص سازها مثبته به خاطر دهه مبارک فجر.لطفا سهام باارزشتنو مفت نفروشید.دارایکم مفت ترین سهم بازاره و 35درصد زیر ناوش معامله میشه شنبه بهترین فرصت خرید تو این قیمتها هستش با رشد شاخص و بانکی ها از شنبه دارایکم به ناوش نزدیک میشه یعنی تا 21میره و فروشندگان سخت پشیمان خواهند شد این هفته وقت فروش نیست وقت خریده

  • ناشناس

    بازم کامنتی نیست یا سلیقه جور نیست

  • ناشناس

    اینم دلار 15000 تومانی که حرفش رو میزدند یکی نیست بگه عزیزمن حرف زدن رو بلد نیستی حرف نزدن رو که بلدی

  • مسعود

    مسخره کردین این چه صعودیه تو بورس که همه همش منفی هستن

  • ناشناس

    افزایش زورکی شاخص کل آنهم با چند سهم دولتی ، دلیل بربازدهی 2% بازار نیست لطفا کمی هم به شعور مردم احترام بزارید و دروغ نگید . همین دورغ ها بی اعتمادی در بازار ایجاد کرد

  • ناشناس

    شاخص الان زیر ۷۰۰هزار دولت تو دستکاری تو شاخص بورس .دست برده .مردم احمق نیستند.اینارو خوب میفهمند .احمق شمایید که مردمو ابلح فرض کردید.حکشتی سالپیش همین موقع که شاخص ۵۰۰ هزار بود قیمتش ۲۵۰۰ بود .الان که به کفته شما شاخص ۱۲۰۰هست حکشتی ۱۷۰۰ هست با این فرض چطورشاخص الان ۱۲۰۰ است .این یک خیانتی بزرگنیستدردستکار.ی شاخص
    .