کد مطلب: ۳۹۲۱۶۲

عملکرد بازار سهام در هفته ابتدایی مرداد ماه سال ۱۳۹۸

بازدهی ۰.۶۲ درصدی بورس در هفته بی‌جان و کم‌رمق

بازدهی 0.62 درصدی بورس در هفته بی‌جان و کم‌رمق

بازار سهام در اولین هفته از مرداد ماه سال جاری با رشد قیمت سهام گروه‌های مختلف ظاهر شد، به طوری که شاخص کل بورس در هفته جاری بیش از 1500 واحد افزایش یافت و در کانال 254 هزار واحدی قرار گرفت.

بازار سهام در اولین هفته از مرداد ماه سال جاری با رشد گروه‌های مختلف ظاهر شد، به طوری که شاخص کل بورس در هفته جاری بیش از 1500 واحد افزایش یافت و در کانال 254 هزار واحدی قرار گرفت.

987

بازار سهام در روز شنبه

بورس تهران در روز شنبه منفی ظاهر شد.

بازار سهام که در هفته قبل با بازدهی ۲٫۴ درصدی شاخص همراه شد، در شروع به کار این روز نیز مثبت ظاهر شد اما رفته رفته تغییر جهت داد و در دامنه منفی قرار گرفت.

در پایان معاملات ، شاخص کل بورس با افت ۰٫۲۳ درصدی، بیش از ۵۰۰ واحد کاهش یافت و در کانال ۲۵۲ هزار واحدی قرار گرفت.

در بازار روز شنبه شاهد بازگشایی نماد «نوری» بودیم. این سهم پس از تقسیم سود ۶۵۰ تومانی در مجمع سالانه، امروز در دامنه قیمتی مثبت هشت بازگشایی شد.

بازار سهام در روز یکشنبه

بورس تهران در دومین روز کاری خود تمایلی به تغییر نداشت.

بازار سهام که در روز قبل در دامنه محدودی نوسان داشت و با افت تقریبا ۵۰۰ واحدی مواجه شد در این روز نیز کم‌رمق ظاهر شد و جو کسالت‌آوری را برای سهامداران ایجاد کرد.

در پایان معاملات، شاخص کل بورس با رشد ۰٫۰۲ درصدی، ۴۹ واحد افزایش یافت و در همان کانال ۲۵۲ هزار واحدی باقی ماند.

بازار سهام در روز دوشنبه

عملکرد بورس تهران در روز دوشنبه فراتر روز یکشنبه نبود.

بازار سهام که روز قبل به شکل کسل‌کننده‌ای دنبال شد، در این روز نیز بی‌رمق بود و با معاملات کم حجم سهامداران به پایان رسید.

در پایان معاملات، شاخص کل بورس با رشد ۰٫۰۶ درصدی، ۱۶۳ واحد افزایش یافت و در همان کانال ۲۵۲ هزار واحدی باقی ماند.

بازار سهام در روز سه‌شنبه

روز سه‌شنبه هم روند بازار سهام یک روند آرام و بدون شتاب بود. شاخص کل بورس در این روز با ۰٫۱۶ درصد افزایش به ۲۵۲ هزار و ۸۹۸ واحد رسید.

پربازده‌ترین صنایع محصولات چرمی و چاپی بودند.

پس از تیر ماه به نظر می‌رسد بازار وارد فاز استراحت شده، اما به علت گزارش‌های قابل قبول، ریزشی در قیمت‌ها دیده نمی‌شود.

قرار است بازار متشکل ارزی از عید قربان فعالیت خود را با ۱۰۰ صرافی از ساعت ۸ و نیم تا سه و نیم بعدازظهر آغاز کند و اطلاعات آن در سایت ice.ir منتشر شود.

بازار سهام در روز چهارشنبه

حرکت لاک‌پشتی بورس ادامه دارد.

بازار سهام که از ابتدای هفته جاری رشد کندی را به همراه داشته، در آخرین روز کاری با دامنه نوسان بیشتری به کار خود پایان داد.

در پایان معاملات، شاخص کل بورس با رشد ۰٫۶۱ درصدی، بیش از ۱۵۰۰ واحد افزایش یافت و در کانال ۲۵۴ هزار واحدی باقی ماند.

به نظر می‌رسد کل بازارها تا زمان تشکیل بازار متشکل ارزی در کما هستند، نوسان‌گیران از بازار ارز خارج شده‌اند و هیجان سفته‌بازی وابسته به نرخ ارز از بازار سهام نیز خارج شده است.

گزارش‌های مناسب ناشی از افزایش نرخ محصولات یا افزایش نرخ ارز در سال گذشته خود را در گزارش‌های دوره‌ای شرکت‌ها نشان داده است بنابراین به نظر می‌رسد ریزشی در بازار مشاهده نمی‌شود و بازار فاز استراحت خود را پشت سر می‌گذارد.

در مجموع شاخص کل بورس در هفته جاری، با رشد 1581 واحدی معادل 0.62 درصد از 252 هزار و 864 واحد به 254 هزار و 445 واحد افزایش یافت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.